18.Bölüm

2.8K 246 38
                                    

İyi okumalar.❤️

Melodi hala dolmuş gözlerle Arem'e sarılmaya devam ettiğinde Arem onu biraz kendinden uzaklaştırıp " Melodi uzun zamandır annemden ayrı kaldığımı biliyorsun. Senin de ayrı kalmanı istemiyorum. Şimdi eve gideceğiz ve sen annenden özrü diledikten sonra yeni bir melek seçimi için onunla gideceksin. Tamam mı?" demişti ne kadar kendi de istemese de. Melodi hızla kafasını salladığında Arem onun kafasını tutmuş ve " Bak değişim olsa bile yanından ayrılmayacağım. Yeni bir melek gelmesi umrumda değil." diyerek Melodi'yi sakinleştirmeye çalışmıştı. Arem'in sözleri işe yaramış gibi Melodi daha yavaş nefes almaya başladığında Arem hafifçe gülümseyip tekrar sarılmıştı.

Melodi kafasını Arem'in omzundan çektikten sonra sulu sulu olan gözlerini Arem'e dikip " Söz ver." demişti " Söz ver. Değişim kabul edilse de yanımdan ayrılmak yok." demişti kendisini o söz ile teselli etmek için. Arem bir kaç saniye durduktan sonra " Söz veriyorum." demişti. Ardından Melodi'nin elini tutup
" Şimdi eve gidelim." demiş ve onu eve doğru sürüklemeye başlamıştı.

Evin önünde geldiklerinde Melodi Arem'in elini daha sıkı tutmaya başlamıştı. Parmak boğumları beyazlaşana kadar sıkmıştı elini. Arem boştaki elini kaldırıp zile basmış ardından Melodi'ye bakıp yavaşça elini bırakmasını sağlamıştı. Çok geçmeden kapı açıldığında annesi kızarmış gözler ile Melodi'ye bakmaya başlamıştı.

Annesi arabanın kapısını açtıktan sonra Melodi istemeyerek de olsa arabadan inmişti. Çevresine baktığında melek
seçimi için ilk geldiği yer olduğunu anlaması uzun sürmemişti. Önceki geldiğinden bildiği yolu giderken annesi de onu takip etmişti. Melodi tedirgin bir şekilde Arem'e baktığında onun güven verici bir şekilde gülümsediğini görmüş ve kendisi de gülümsemişti. Binadan içeri girdiklerinde görevliye neden geldiklerini söyleyip onun yönlendirmesine göre üst kata çıkmışlardı. Melodi attığı her adımda ilk geldiğinde durduğu yerlere tek tek göz gezdirmişti. Görevli bir kapının önünde durduğunda Melodi bir süre o kapıya bakmış ve yine önceki geldiğinden Wigen'i ilk gördüğü yere gireceklerini fark ettiğinde biraz da olsa rahatlamıştı.

"En azından ortam aynı." diye geçirmişti içinden. Annesi kapıyı açıp içeri girdiğinde Melodi hala beklemeye devam etmişti. İçeri girmek yada Aremden ayrılmak istemiyordu. Arem onun içeri girmeyeceğini anladığında yanına gidip
" İçeri girmelisin." demiş ve belinden tutup yürümesini sağlamıştı. Melodi içeri girdiğinde masa başında oturan kişiyi gördüğü an gözleri daha çok sulanmaya başlamıştı. Wigen yine tatlı bir şekilde gülümseyerek ona baktığında ağlamamak için dudağının içini ısırmaya başlamıştı. Wigen bir eli ile annesinin yanını gösterip oturmasını istemişti.

Melodi yavaş ve savsak adımlarla Wigen'in gösterdiği yere oturmuştu. Wigen hala ona bakarken " Demek meleğini değiştirmek istiyorsun." demişti kuşkulu bir şekilde. Melodi sadece kafa salladığında annesi onun yerine " Evet." demiş ve ardından " Efendim kızıma çıkan melek sizin de bildiğiniz gibi çok tehlikeli. Ona zarar vermesinden korkuyorum." demişti üzgün bir şekilde. Wigen de kafasını salladıktan sonra
" Sizi anlıyorum hanımefendi ama Arem'in kötü birisi olmadığına rahatlıkla kefil olabilirim." demişti. Melodi'nin annesi kaşlarını çatıp " Nasıl bu kadar emin olabilirsiniz. Her iki diyardan da yaptığı korkunç şeylerden ötürü sürgün edilen birisi o." demişti.

Melodi derin ve içli bir şekilde nefes aldıktan sonra cebinde çalan telefonu kapatmış ve tekrar yerine koymuştu. Arem bir kenarda sessizce onları izlemeye devam ettiğinde Wigen ona bakmıştı. Ardından annesine bakmış ve
" Kızınız kararından hala emin ise değişimi yapalım o zaman." demişti. Annesi kafa salladıktan sonra Wigen de kafa sallayıp " O zaman sizi dışarı alalım." demiş ve kadının odadan çıkmasını sağlamıştı. Wigen,Arem ve Melodi odada tek kaldığında Melodi hızla öne atılıp " Değişim yapmak istemiyorum." demişti. Wigen suskun bir şekilde ona baktıktan sonra " Görünen o ki değişim olsa bile Arem yanında durmaya devam edecek." demiş ve emin bir şekilde Arem'e bakmıştı.

Benim Meleğim ( Melez) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin