Unicode
Jisoo..သူမတိုက်ခန်းကိုပြန်ရောက်တော့ညနေခြောက်နာရီခန့်သာရှိသေးသည်..ရှုပ်ထွေးနေသောစိတ်အစဥ်ကိုပြေစိမ့်သောငှာပန်းချီဆွဲရန်အခန်းထဲသို့ဝင်လာခဲ့သည်..သူမရဲ့အတွေးတွေမှာေတာ့ဘာကြောင့်လဲ..အဘယ်ကြောင့်ဤသို့ခံစားချက်ဖြစ်နေရသလဲ...ဒါဟာအချစ်လား..ဟင့်အင်းမဖြစ်နိုင်ပါ...အချစ်ကိုသူမမယုံပါ
လိင်တူချင်းဆိုပိုတောငိမယုံပါ.....အတိတ်ကအရာတွေကြောင့်.....ဖြူလွလွပိတ်ကားလေး၏ရှေ့တွင်သူမမတ်တပ်ရပ်ေနသည်..လက်ထဲတွင်တော့ဆေးခွက်များကိုကိုင်ထားသည်...ဘာပုံဆွဲရမှန်းလဲသူမမသိပါ..ဒါ့ကြောင့်နှလုံးသားရဲ့အသံကိုနားထောင်ဖို့သူမဆုံးဖြတ်လိုက်သည်...ပန်းချီဆိုတာနှလုံးသားနှင့်ခံစားရသည့်အနုပညာမို့...သူမဆေးချက်များတစ်ချက်ပြီးတစ်ချက်ရေးခြစ်နေသည်..ပုံပေါ်လာသည်...မကြာမီသူမရဲ့ပန်းချီကား၏ရုပ်လုံးပေါ်လာသည်....ဝိုင်းစက်စက်မျက်လုံးလေးများစင်းနေသောနှာတံနှင့်နှင်းဆီးဖူးနှုတ်ခမ်းလေး....သူမရဲ့စိတ်အစဥ်သည်ထိုပန်းချီကားကြောင့်ပိုရှုပ်ထွေးသွားရသည်....
"ဘာတွေလဲဟာ..."
သူမဒေါသတွေနှင့်အတူလက်ထဲမှဆေးခွက်ကိုထိုပန်းချီကားပေါ်မှောက်ချလိုက်သည်...ပန်းချီကားတစ်ခုလုံးသည်ဆေးရောင်စုံတို့နှင့်ပျက်စီးလျှက်...ပျက်စီးနေသောပန်းချီကားကိုကြည့်ရင်းသူမခြေလှမ်းများအားနောက်သို့တေြဖးဖြေးဆုတ်လာခဲ့သည်...နံရံနှင့်ထိမိကာမှပန်းချီကားကိုကြည့်ရင်းပင်တဖြေးဖြေးထိုင်ချလိုက်သည်....
ဒါဟာသူမဘဝတွင်ပထမဦးဆုံးဖျက်ဆီးလိုက်သောပန်းချီကားပင်...Roséဟူသောထိုမိန်းကလေးကိုမြင်တိုင်းသူမရင်ေတွတလှပ်လှပ်နှင့်အတိုင်းအဆမဲ့..ထိုခံစားချက်များကိုဦးနှောက်ကငြင်းပယ်နေသော်လည်းနှလုံးသားမှသဘောကျနေသယောင်...
ထိုစဥ်..
"ကတောင်"
ဖုန်းမှmessageဝင်လာသောအသံကိုသူမကြားလိုက်ရသည်....အိတ်ကပ်ထဲထည့်ထားသောဖုန်းကိုထုတ်ကာကြည့်မိလိုက်တော့..Rosé.."တို့မနက်ဖြန်youနဲ့တွေ့လို့ရမလား..."
ထိုmessageကိုဖတ်ပြီးသူမခေတ္တစဥ်းစားလိုက်သည်..ပြီးမှ..တွေ့မည်..သူမအတည်ပြုရမည်..နှစ်ခါမျှသာတွေ့ဖူးပြီးအဘယ့်ကြောင့်ထိုသို့ဖြစ်နေသနည်း..မြင်မြင်ချင်းအချစ်ဆိုတာသူမမယုံပါ...ဟင့်အင်းအချစ်ဆိုတာကိုမယုံတာ...ခဲမှန်ဖူးတဲ့စာသူငယ်ဟာ...အထိနာခဲ့ဖူးတာ..မှတ်မိနေသလိုပင်...သူမဟာလည်းအထိနာခဲ့ဖူးသည်.....
YOU ARE READING
KILL THIS LOVE (Complete)
Fanficပေါင်းဖက်ဖို့မဖြစ်နိုင်ပေမဲ့ ပေါင်းဆက်ခဲ့ပြီးပြီးငယ်.. နာကျင်စွာကျန်ရစ်ခဲ့တယ်ဆိုပေမဲ့.. အမှတ်တရကောင်းတွေချန်ရစ်ခဲ့တယ်လေ.. ေပါင္းဖက္ဖို႔မျဖစ္နိုင္ေပမဲ့ ေပါင္းဆက္ခဲ့ၿပီးၿပီးငယ္.. နာက်င္စြာက်န္ရစ္ခဲ့တယ္ဆိုေပမဲ့.. အမွတ္တရေကာင္းေတြခ်န္ရစ္ခဲ့တယ္ေလ..