11. fejezet

296 15 0
                                    

A reggelem ugyan úgy telt. Hulla fáradtan mentem le a többiekhez. Senki nem volt másnaposan, amin csodálkoztam mivel Tony elég sokat ivott. Köszöntem, majd a konyhába müzlit csináltam. Leültem és csak néztem ki a fejemből.

- Hahó. - legyez a kezével Nat.

- Igen? - térek észhez.

- Végre. Arról beszéltünk, hogy Fury hamarosan küldi hova kell mennünk. - mondta.

- Ahamm. - mondtam teli szájjal.

- Figyelj Ev. - kezdte Tony - Ha kajáltál mutatok valamit. - én meg gyorsabban ettem, kíváncsi vagyok mit akar mutatni.

- Kész vagyok. - közöltem pár perc múlva.

- Gyors voltál. Na menjünk. - indult el majd követtem. A műhelyébe mentünk, ahol egy kis doboz volt.

- Még nem teljes a fejlesztés, de gondoltam jól jön. - vett ki a dobozból egy karkötőt, először nem értettem majd megnyomta rajta  a gombot és hirtelen egy egész más ruhában lettem. Hasonló volt mint a Fekete Özvegynek. Nagyon tetszett. - tűzálló, jégálló, jól nyúlik a fegyverednek is raktam fel tartót, és csak megkell nyomnod egy gombot és máris rajtad lesz. Illetve Jarvist is beleraktam, szóval tőle is bármikor kérdezhetsz. - hirtelen nem tudtam mit mondani, csak egy szoros ölelésbe vontam. 

- Köszönöm Apa

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Köszönöm Apa. - és végre kimondtam, kicsit meglepődött de utána visszaölelt. - Mivel hálálhatom ezt meg? - váltam el tőle.

- Annyi elég, hogy itt vagy. - mosolygott. - Na de menjünk fel Fury hamarosan a dolgokat.- mielőtt elindultunk, visszaváltottam az eredeti ruhámhoz. Amint felértünk leültünk, pár perc múlva jöttek az infók.

- Bosszúállók. A feladat megállítani, hogy megállítani azt aki el akar vinni fegyvereket. Ki van jelölve egy 2 km-es zóna azon kívül ne menjenek. Ha tovább mennek megszakad a kapcsolat, mert olyan helyre mennek ahol nincs. A parancsaimat kövessék. - nézett itt rám Fury én meg csak bólintottam. A többiek elindultak elkészülni. Én pedig az udvarra mentem, ahol a ruhámat átváltottam, majd a sárkányomat előhívtam.

- Én is mehetek veled? - jött mellém Clint.

- Csak a kiválasztott repülhet rajtam. - válaszolt Aisha. 

- Hát akkor ez ennyi. - vontam vállat nevetve. Clint elment, én pedig koncentráltam arra, hogy ne csináljak semmi hülyeséget. 

- Akkor mehetünk? - kérdezte Nat. Bólintottam, majd elindultunk. Tony páncélban, Thor a pörölyével, én Aishával, a többiek a quinjettel. Mindenki kapott egy fülest, amin keresztül beszélhetünk. Elindultunk, felszálltam Aishára és már repültünk is. Nagyon élveztem.

- Átküldöm, hogy hova megyünk. - mondta Tony. Majd a karkötőmön megjelent a hely. - Van egy nyugati és egy keleti rész. - közölte.

- Megyek a keleti részre. - jelentettem ki.

A Kiválasztott! [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora