,, Ahoj Li. " řekl Louis nějakému brunetovi, který se k nim hned přiřítil.
,, Čau Louisi dlouho jsme se neviděli." odpověděl a zasmál se, potom svůj pohled z Louise přesunul na Nialla.
,, Já jsem Niall. " odpověděl s úsměvem Niall a podal Liamovi ruku.
Černovlasý si všiml menšího blonďáčka a usmál se.
Niall tento úsměv neviděl, protože se zaměřoval na to jak se chová ten Liam.Nikdy nebyl nijak moc ve společnosti takových to nebo jiných lidí a vůbec netušil jak se má chovat.
,, Nestůj tak zkoprněle, nikdo ti tady hlavu neukousne. " řekl Liam, který si jeho postoje všiml a zasmál se, s ním se lehce zasmál i Niall a Zayn, černovlasý, by prodal svoji duši, aby tento smích slyšel v celé míře.
,, Tohle je Zayn." přitáhl Liam snědého muže, na kterého se Louis jemně zamračil.
,, Niall." řekl když mu podával ruku.
,, Zayn. " představil se černovlasý s přijmutím blonďákovi ruky.Niallovy se rozletěli motýlci v břiše když cítil Zaynovi hrubou ruku držet tu jeho.
Omega ji rychle stáhl a už se nepodíval do Zaynových očí, zatím o jeho oči Nialla přímo propalovali.
,, Co by jsi chtěl?" otočil se Zayn na Louise s úsměvem.
,, Nové tetování." odpověděl Louis na otázku, která byla úplně zjevná když šel do tetovacího salonu.
Zayn nad ním jen pokroutil očima.
,, Běž se posadit na to křeslo. " ukázal na černé kožené křeslo, kde si modrooký alfa za chvíli sedl.Liam odešel pro předlohy zatím co Zayn něco šteloval s tetovací jehlou.
,, Můžeš jít za Louisem." uchechtl se černovlasý, ne ve výsměšném stylu spíš přátelském.,, Dobře. " zamumlal Niall. V přítomnosti této alfy si přišel rozťekaný a vážně nesvůj.
Hned po tom co Niall docupital k Louisově boku přišel Liam s pár papíry, ukazující je Louisovi.
( Btw vůbec nevím, jak to probíhá v testovacích salonech )
,, Tak?" zeptal se Zayn.
,, Tenhle." ukázal Louis na pavučinu, hned potom si trošku nadzvedl kalhoty nad lýtka a ukázal, kde by to chtěl.Černovlasý neotálel, vzal si papír s předkreslenou pavučinou, přitiskávající ji na Louisovu nohu.
Za chvíli tam měl už pavučinu předtištěnou, Zayn vzal jehlu a podle předlohy ji začal malovat do Louisovi kůže.
Před tím ji samozřejmě vydezinfikoval.
Niall se nad tím pohledem otřásl, jak si tohle někdo mohl nechat dělat, i když alfa, který se mu líbil měl ingoustových obrázku také požehnaně.
,, Ty by jsi nechtěl tetování? " proťala otázka černovlasé alfy ticho spojené ze zvukem tetovacího strojku.
,, Ne." odpověděl Niall. ,, I kdybych chtěl moji rodiče by mi to nedovolili."
,, A alfa, jak vidím také ne." konstatoval Zayn, nahl se, aby lépe viděl na Niallův krk, kde by se mělo vyjímat kousnutí.
,, Ne." Zašeptal blonďatý a překryl si ohyb jeho krku.
Byl si svými myšlenkami jistý, že si nikdy nenajde alfu, proto se zčervenal, sklonil hlavu a začal přemýšlet nad tím, jak je zbytečný.
,, Ještě že." zamumlal si Zayn pod vousy, takže ho nikdo neslyšel.
Niallova omamná vůně ho pohltila a on si dal slib. Tato roztomilá, nevinná omega bude jeho.
Jakoby cítil, že jsou pro sebe stvořeni, že je Niall jeho předurčená omega.
Louis ze Zaynem popovídali celou dobu, co se Louis tetoval. Niall jen seděl přikyvoval a přemýšlel o nádherné Zaynové vůni.
ČTEŠ
𝑉𝑖𝑟𝑖𝑑𝑖𝑡𝑦 ᶻⁱᵃˡˡ [ ᵃ|ᵇ|ᵒ]
FanfictionSnažím se být nejlepší, aby na mě byli rodiče hrdí. Nosím samé jedničky a nechodím na žádné party. Chtěl bych od života víc, ale nemám nikoho s kým bych si život užíval. Jsem omega. _ Do Niallova života se v jeho šestnácti letech poprvé dostávají p...