6.Bölüm "Salak Vampir."

491 57 38
                                    

Saat sabahın beşi.

Vampir olmama rağmen yattığım rahat yatakta uyumak istiyorum. Çünkü insanlar uyuyunca enerjilerini depolar, her şeyi unutur ve yeni bir güne başlarlar.

Ben ise yeni bir gün demeden öylece yaşıyorum.

Şuan baktığım beyaz tavanda Jongin'in dans edişini izliyorum. Bozuk plak gibi tekrar ediyor dansı.

Gözlerimi kapatıyorum bu sefer karanlığın içinde, ay ışığının altında dans ediyor.

Gözlerimi tavandan, kapıya dikmeme neden olacak adım sesleri duydum. Minik ve hızlı adımlar.

Kapım yavaşça aralanırken gözlerimi kapattım. Merakım ağrıyor basıyor olmalıydı ki, Jongin bu sefer dans etmiyordu.

Koluma ufak bir el deydi. Ardından ise yavaşça dürtülmeye başlandım.

"Köngsuu.."

Köngsu mu?

Adımı bir başkası böyle telaffuz etse yumruğu yerdi ama bu.. Tanrım bu çok tatlı!!!

"Köngsuu.."

Lütfen Mi-Ran bir kez daha bana böyle seslen!

"Köngsu uyansana.."

Gözlerimi aralayıp yeni uyanmış gibi ona baktım. Uzun siyah saçları dağılmış, beyaz geceliği ve elindeki oyuncak ile bana bakıyordu.

Seni yiyebilir miyim?

Azıcık ucundan?

Bir ısırık alsam yeter..

"Köngsu.."

"Mi-Ran? Bir şey mi oldu?"

Ah doğru, bu kız neden benim yanıma geldi?

"Seninle uyuyabiliy miyim?"

What dedin gülüm?

Yatakta kenara kaysamda şaşkınlığımı atamadım. Biz düşman değil miydik senle? Nefret ediyordun benden?

"Korkuyor musun? Babanın yanına da gidebilirdin?"

Yani.. babası dururken ben ne alaka?

"Gidimmi?"

Kafasını koluma koymuşken, diğer kolumu hızla beline attım. "Hayır." dedim hızla gitmesin diye. "Kal."

İyice sokuldu bana. Belinde ki elimi saçlarına çıkardım. Yumuşacıktı. Bu zamana kadar hiç dokunulmadığı için mi bu kadar yumuşaktı bu saçlar? (Yazar burda boya felan demek istemiş djidbdjsb)

"İyi misin?"

Kafasını salladı usulca.

Bir süre sonra uykuya daldığını aldığı nefes seslerinden anladım. Saçlarını okşamayı kesip üstünü iyice örttüm. Cam açıktı, ufak bir bakışla onunda kapanmasını sağladım. Hava sıcak olsa dahi hasta olabilirdi.

Benimde gözlerim bu sefer huzurla kapandı. Uyumadım belki ama çok iyi geldi. Vücudum enerji topladı.

Kaç saat bu şekilde ona sarılarak yattım bilmiyorum. Oda göğsüme dayadığı kafasını bir kez bile kaldırmadı.

Sonra Jongin'i duydum. Uyandığı gibi Mi-Ran'ın odasına girdi. İçindeki korkuyu hissetmiştim hemen. Hızlı adımlarla aşağı inip mutfağı ve bahçeyi kontrol etti.

"Mi-Ran?"

Kız benim yanımda salak adam. Yukarı çıksana.

Yemin ederim onu hipnoz etmedim ama o adımlarını yukarı doğru yönlendirdi. Önce lavaboya sonra benim odama doğru geldi.

Bakıcım Bir Vampir //KaiSooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin