Arkadaşlar arada mantık hatası olabilir dikkat edin fjdjdien
-----
"Mİ-RAN YETER ARTIK!"
Jongin elinde olmadan, kızının yaptığı inata bağırmıştı. Bundan anında pişman olsada artık çok geçti. Küçük kızın kalbi çoktan kırılmış, gözleri dolmuştu bile.
"Köngsü bana hiç bağıymadı." sesi titreyerek çıkmıştı.
Jongin, pişmanlık bütün bedenini cayır cayır yakarken kızının önünde çömeldi.
"Özür dilerim, gerçekten.. ama sende babanı çok üzüyorsun.." kızının saçlarını geriye doğru taradı. "Artık sevmiyor musun yoksa beni?"
Küçük kızın gözyaşları akmaya başlamıştı bile. Jongin hemen kızını kucağına alıp koltuğa oturmuş ve biricik prensesin gözyaşlarını silip, kırık kalbini onarmaya çalışıyordu.
"Ama bebeğim.. sen hiç yemek yemez ve bir şeyler içmezsen, nasıl Kraliçe olacaksın?"
Küçük kızın dudakları hala büzük şekildeyken omuzlarına banane der gibi oynattı.
"Ama yemek yersen istediğin bütün oyunları oynarız."
Tekrar omuzlarını oynattı. "İstemiyoyum."
Jongin derin nefes aldı. Başı çatlayacak gibi ağırırken, içinde ki pişmanlık duygusu onu sanki boğazlıyordu. Nefes alamıyor gibiydi, bağırmak, çığlık atmak istiyordu.
Kyungsoo gideli bir hafta olmuştu, yeni bakıcı işe almamış, annesine haber vermemişti. Kyungsoo gittiğinden beri Mi-Ran daha çok huysuzlaşmış ve inatçı olmuştu.
Bütün hepsi üst üste gelmişti.
Nasıl baş edeceğini bilmiyordu. Çok yorulmuştu. Ne yaparsa yapsın başarısız oluyordu. Kızının yüzünü güldüremiyor, bir haftadır kahkahasını duymuyordu.
Birden, kızının Kyungsoo ile kek yapması düşmüştü gözlerinin önüne.
İkiside un içinde ve gülüyordu.
Kyungsoo Mi-Ran'ın elini nazikçe tutup, ne yapması gerektiğini gösteriyordu. Bir şey olma durumunda hemen müdahale edecek bir pozisyondaydı.
Sanırım bir tek o an duymuştu Kyungsoo'nun kahkahasını da.
Mi-Ran'a döndü yavaşça. "Birlikte kek yapalım mı?"
Kız hemen kafasını iki yana sallayınca pes edip kafasını geriye doğru atıp gözlerini kapatmıştı. Bir eliyle alnını ovalayıp, baş ağrısına çare bulmaya çalışıyordu.
"Baba.."
Jongin hemen gözlerini açıp, ıslak gözlerle ona bakan prensesine baktı.
"Köngsu gelsin..."
Jongin zorla yutkunup bakışlarını kızından kaçırdı.
"Kyungsoo artık gelmeyecek."
"Ama neden?"
Evet neden?
Eşyaları havada uçurduğu için mi?
Büyücü mü yoksa başka bir şey mi bilmediği için mi?
Bilmiyordu.
Tek bildiği, o gün Kyungsoo'ya konuşması için bir şans vermesi gerektiğiydi.
"Baba.." küçük prenses küçük elleriyle babasını dürttü. "Köngsü gelsin.."
Mi-Ran neden ona bu kadar bağlanmıştı? Jongin'in göremediği ne vardı onda?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcım Bir Vampir //KaiSoo
Vampiri"Göydüümm!" dedi küçük kız babasına. "O adam gece kıymızı bity şey içiyoduu."