"ေမေမ သားကိုေလအတန္းထဲကေကာင္ေတြကလက္ျပတ္ႀကီးရဲ႕သားဆိုၿပီးေလွာင္ၾကတယ္..."
သားငယ္ေလးေက်ာင္းကျပန္လာလာခ်င္းေျပာလိုက္တဲ့စကားေၾကာင့္ထိုင္ခုံတြင္ထိုင္ေနေသာေယာက္်ားျဖစ္သူအားၾကည့္မိေတာ့ဝမ္းသာဂုဏ္ယူတဲ့အၿပဳံးႏွင့္သာၿပဳံးျပေနေသာခ်စ္ရသူ.....
"သားကိုေမေမပုံျပင္တစ္ခုေျပာျပမယ္နားေထာင္ခ်င္လား..."
"ဟုတ္...."
သားငယ္ေလးရဲ႕စကားသံအဆုံးအေတြးမ်ားက
ရက္စက္လြန္းခဲ့တဲ့ႏြေဦးတစ္ခုစီသို႔....^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"သဲငယ္ ေနာက္မွာပဲထိုင္ေနေနာ္ေရွ႕ကိုမလာနဲ႕..."
"ေမာင္လဲဂ႐ုစိုက္ေနာ္...."
defenders line အတြက္တာဝန္ယူထားတဲ့ေမာင္ကေနာက္ကအထိုင္သပိတ္မွာထိုင္ကာဆႏၵျပေနတဲ့သဲငယ္ကိုပိုၿပီးေတာ့စိုးရိမ္ေနေလရဲ႕....
"ေမာင့္ကိုစိတ္မပူနဲ႕...."
"မပူလို႔ရမလား....ေခြးေကာင္ေတြကပစ္ခ်င္တိုင္းပစ္ေနၾကတာ..."
"သူတို႔ပစ္တိုင္းရေၾကးလား...သဲငယ္ရဲ႕ေမာင္က super man ေလ...အဟဲ..."
"ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္လုပ္မေနနဲ႕...သြားေတာ့..."
ဟာသလုပ္ကာရယ္ေနေသာေမာင့္အားဆူလိုက္ေတာ့ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုဆူေလသည္....
"ကဲဆူပုတ္မေနနဲ႕...သြား...လိမ္မာတယ္..."
ေခါင္းေလးကိုပုတ္ကာေျပာလိုက္ေတာ့မွမ်က္ႏွာေလးကာၿပဳံးကာသဲငယ္ရဲ႕နဖူးေလးကိုနမ္းလာၿပီး.....
"Happy 5 years anniversary သဲငယ္..."
ဟုတ္ပါတယ္....ဒီေန႕ကသဲငယ္တို႔ရဲ႕ anniversary ေန႕ခ်စ္သူသက္တမ္းငါးႏွစ္အတြင္း anniversary ကိုဒီလိုမ်ိဳးဆႏၵျပရင္းျဖတ္သန္းရလိမ့္မယ္လို႔လုံးဝမထင္ခဲ့တာအမွန္ပါ....
"အင္း...happy anniversary ပါေမာင္...."
"ဒီႏွစ္ anniversary လက္ေဆာင္ကိုေတာ့ Democracy ပဲေပးေတာ့မယ္...အဲ့တာမွေမာင္တို႔သားေလးေတြသမီးေလးေတြကိုေဖေဖတို႔ကႏြေဦးေတာ္လွန္ေရးမွာ fighters ေတြလုပ္ခဲ့တာလို႔ျပန္ေျပာလို႔ရမွာ...."