Günlerimi bir düş
Sayarken yanılmıyorsun;
Ama, umut gitmişse uzaklara
Bir gece ya da bir gün
Bir görüntüde ya da bir şeyde olmaksızın
Fark eder mi bu yüzden?
Bütün gördüğümüz ve göründüğümüz
Yalnızca bir düşün içinde bir düş.— Edgar Allan Poe,
a dream
within a dreamBu bir abo/omegaverse kurgusudur; yani içinde hamile adamlar, hamile bırakan kadınlar, farklı ülkeler, farklı yaşayışlar ve içkurtlar bulunur. Tamamen hayal ürünüdür. Diğer omegaverse kurgularıyla karşılaştırıp "bu böyle değil, şöyle olmuyor muydu" dememenizi umuyorum çünkü herkesin hayal gücü farklı ve yazdığı evren de ona göre şekilleniyor.
Umarım okurken eğlenir ve bu kurguyu benim gibi çok seversiniz <3
Bu kurgu detailskookminie yüzünden tomurcuklanmıştır, kafamdaki hayaletlerin sorumluluğunu al kwjfsj
Angst olacağını zannetmiyorum, rahatlıkla okuyabilirsiniz.
cayendo: İspanyolcada "düşmek" anlamına gelir.
***
[omegaverse]Bu evrende, dünya hâlâ Pangea adında tek bir kıta. Uluslar arasında sekize bölünmüş bu kıta, çeşitli kavgalar ve savaşlara tanık oldu. En sonunda bir çıkar yol bulan yedi devlet birleşip bir Federasyon kurmayı başarabildiler fakat toprakları fazlasıyla verimli ve değerli görülen sekizinci bölge paylaşımı reddetti. Bunda kendilerinin diğer ırklardan daha farklı özelliklere sahip olmaları da etkiliydi.
Apar topar ülkeye giriş çıkışların yasaklanması ve bir süre sonra diğer bölgelerle iletişimin kesilmesi birtakım dedikoduları doğurdu.
Yeni doğan nesillere anlatılan efsanelerde öyle rivayet edilir ki sekizinci bölgede yeni bir ırk üremiştir ve öncekinden çok daha üstün özellikleri vardır.
Yüzyıllar sonra, dünya bütün kaynaklarını tüketmeye yakınken umutlar sekizinci bölgeye bağlanır.
Paralı tetikçilerden oluşan Kızıl Kadife, ülkelerinin açlıkla boğuşmasını önlemek için sınırın öteki tarafına acil bir göreve gönderilir.
Üstünlerden birini kaçır ve onlara bir mesaj ver:
"Geldiğimizi görmediniz bile."
Peki ya kaçırdıkları omega, başkanın oğlu çıkar da Kızıl Kadife'nin lider alfasına mühürlenir ve hamile kalırsa?
O hâlde verecekleri mesaj:
"Çocuk bizim."
-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cayendo ✣ JiKook
Fanfiction[omegaverse] Tetikçilerden oluşan Kızıl Kadife, sınırın öteki tarafına acil bir göreve gönderilir. Üstün ırktan birini otuz dakika içinde devlet yetkililerinin bulunduğu bir davetten kaçırmaları gerekiyordur. Ancak Jeon verdiği ani kararla başkanın...