Szturchnęła mnie siostra wybudzając z zamyśleń.
- Nie wierzę. - Mruknęła.
- Co takiego?
- Zakochałaś się.
- Co!? - Kiedy usłyszałam to słowo z wrażenia wstałam.
- No tak! - Zawołała uśmiechając się. - Zakochałaś się w Jacobie!
- To nie możliwe - zakpiłam - mam narzyczonego!
- Navi! Ja wiem! Ale... tego nie da się inaczej wytłumaczyć. Nie rozumiesz? To była miłość od pierwszego wejrzenia! Czy coś takiego czułaś przy Niku?
- Nie - odpowiedziałam siadając i opierając głowę na rękach.
- Czy Nik jest choć w połowie tak przystojny? Tak piękny, cudny i boski?
- Nie. - Westchnęłam.
- Czy ma takie piękne oczy?
- Nie. - Wzruszyłam ramionami.
- Czy przy nim czujesz motyle w brzuchu i nogi jak z waty.
- No... Nie.
- W takim razie nie jest to nic innego, jak MIŁOŚĆ! Navi, ty chyba do tej pory nawet nie wiedziałaś co ty znaczy. Bo to co łaczy się z Nikiem to na pewno nie miłość.
Schowałam twarz w dłonie.
- Emily, nie mieszaj mi. Przeciesz on nawet mnie nie lubi - zakpiłam - co ty pierniczysz o miłości!?
- Uciekł? Może poprostu nie chciał zemdleć z wrażenia? Dowiem się.
- Nie baw się w swatkę, jesteś świadkiem!
- Przesadzasz! Ej! Masz dwa miesiące aby się wyszaleć! Wiesz w ogóle co to jeszcze znaczy?
- Emily - jęknełam z kruchą - co jeśli to prawda? Jeśli to uczucie, którego nie znam, ale je czuję... To miłość? Co wtedy?
- Jedno jest pewne, jeśli zakochałaś się w nim, to znaczy, ze nigdy nie kochałaś Nika.
- Rany boskie - schowałam twarz w dłonie. - Idę się zabić.
Oznaczało to, że idę się przejść.
*Jacob*
Przemieniłem się w wilka. Pognałem ze wszystkich sił w głąb lasu wbijając mocniej pazury w ziemię aby lepiej się wybić. Chciałem stamtąd uciec!
Po chwili usłyszałem głos zmieszane głosy w mojej głowie, na końcu alfy:
- Jacob! Co ty wyprawiasz!?
Nie zwracałem na niego uwagi, nie zdążyli usłyszeć moich myśli i wejść mi do głowy, zwolniłem i przemieniłem się w człowieka. Oddychałem pośpiesznie, padłem na kolana, byłem w ogromnym szoku, nie wiedziałem co się ze mną dzieje.
CZYTASZ
Wataha ~ Zmierzch
ФанфикPrzeżyj swoją przygodę z wilczą watahą Zmierzchu! Nasza bohaterka będzie musiała podjąć ciężką decyzję. Postąpi rozsądnie, czy posłucha serca? Jaki wpływ na jej życie mają wampiry? Kim są zmiennokształtni? Jak wyglądała jej przeszłość?