Мій день....

162 4 2
                                    

І так, мій день розпочався з того ,що до мене хтось зателефонував...то була моя подружка Настя. Ми також з неї вчимося в одному класі.

-привіт , хриплим голосом промовила я

-здоров, веселим голосом ,що дивно проспівала вона.

-чому мені так рано звониш..зараз тільки 08:05

-я знаю.  Ти нехочиш мене запитати чому я до тебе позвонила?

-ок. Чому ти так рано до мене позвонила ?

-я хочу з тобою сходити на пробіжку

-ти що здуріла,на дворі зима ( а якраз саме була зима )

-я знаю про що я говорю. І дотого ж сьогодні вже 28лютого . Це значить ,що завтра вже весна !!!Кароче зберайся в 09:00 я жду тебе біля парка.

-ок. Сказала я і встала з кроваті.

Я пішла до ваної зробила все що мені потрібно було і пішла одягатися.

Я вирішила одягти темні спортивні штани і спортивну кофту. На голові зробила хвостик і пішла в кухню. В мене було ще пів години вільного времені.

На кухні я застала маму і папу які про щось говорили. Вони зімною привіталися, що в свою чергу зробила і я .Зївши хлопя з молоком я почала збератися на пробіжку. Оділа теплнькі красовки, куртку, шапку і захвативши свої наушніки вибігла на двір.

На вулиці було не дуже прохолодно, яркими лучями світило сонце. І грала приємна музика в голові.

Ось я прийшла до парку де мене вже чекала Нася. Вона якраз робила зарядку.

Ось її опис: вона трошки вища за мене ,з гарними очима і десь каштановими косима з  кремовивою мілеровкою.

Ми привіталися з нею і побігли по парку. Ми майже не про що не говорили тільки слухали нашу улюблену групу 1D.

Ось я повернулася до дому з пробіжки і зайшла до хати. Неспівши зняти куртку я почула що хтось до мене підходить то був мій брат Найл. Він на 1рік старший за мене йому 16. Але попри свій вік , він в дуже гарній фізичній формі. В нього світле волося,голубі очі і взагалі в нього закохані пів нашої школи.

Він мене покликав дивитися телевізор по ньому якраз йшли Вороніни-дуже смішна комедія. Раджу вам її подивитися.

День мій пройшов не дуже весело. Я цілий день седіла в дома дивилася Tv їла вкусняжки і прикалувалася з братом . Ось так....
Ось і прода  я перший раз пишу книжку так що не судіть суворо...

Це життя .Where stories live. Discover now