-пока Катя , пока Том ,приїджайте до нас ще.
-пока Маріям цьомки цьоми. А ви до нас до Нью-Йорк. Будим дуже раді.
Ми стояли ще хвилин з 15 , цілувалися, обнімалися поки не обявили їхній рейс
***
Нарешті я дома. Батьки знову на роботі , а Найл пішов кудись з друзями.
Я включила телевізор, взяла колу і сіла на диван. І раптом з Найлової кімнати почувся звук телефона. Блін....він забув його. Прийдеться мені підійти і вирубити цю дуратську музику на телефоні.
Я підійшла до стола і взяла телефон в руки. Там звонила Ніка. Я вирішила відповісти.
-алло привіт Найлуша.
-привіт (вона подумала, що це він і продовжила розмову )
- я сьогодні ходила до лікаря і сказали, що я вже на другому місяці вагітності. Я така рада. Ти ж також хочиш дитину , тому я аборт робити не буду.
-Що ? Ти вагітна від Найла ?(спитала я, і вона зрозуміла, що вона говорить не з моїм братом)
- Марія це ти ?
-Да ..це я.
-а де тоді Найл ?
-він пішов кудись з друзями а телефон забув вдома.
-еееее.... і ти почула про що я говорила ?
-ну звісно почула. Розкажи мені як це розуміти?!
-мабуть тобі прийдеться всетаки все розповісти, бо про це всеодно всі скоро дізнаються.
-ти правильно говориш.
-ну тоді приїджай до мене я тобі все розповім.
-добре, через 20хв буду.
Я виключила телефон і пішла одягатися і разом визвала таксі.
Через 10 хв я вже була біля її дома.