Таємниця...

99 5 0
                                    

Прокинулась я о 08:25 від якогось дивного звуку. Я пішла на кухню і побачила таку картину ....на стулі сидить Том і нюхає якусь білу дрянь ...схожу на порошок. Я спочатку не врубилась, оськільки я тільки прокинулась. І ось він мене побачив і почав метушиться ,ховати білу дрянь в пакетик і засовувати її в карман.

-ооо Марія , що ти тут робиш ?

-спочатку розкажи мені , що то в пакетику , не наркотики раптом ,аа ?

-да ні , що ти. То просто спеціальні вітаміни.

-ах вітаміни значить

-ну звісно, а ти про що подумала , про наркотики хахаха ?

-чо ржеш ?

-ти така сексуальна коли злися , йди до мені крихітко !!

-Том зупинись ,не підходь до мене !!!!!! ААААААА допоможіть

Він повалив мене на стол і почав роздягати мене. Оськільки він мене сильніший я немогла втікти, він мене сильно держав за руки, було боляче і в той час  дуже соромно....

На мій крик прибіг Найл , і щоєсили вдарив Тома  по голові ,що той впав на підлогу.

Найл мене взяв на руки і поніс в кімнату...

-ну, розказуй ,що то було мать твою ?!

-ві-ін х-хотів менеее ізнасілу-лувать . Ридала я

-от падло . І в нього це вийшло ?

-нє, ти шо дурак. Ти вчасно прийшов,спасибі тобі.

-так , добре, приводь себе в божиский вид, і йди на кухню, будимо розбиратися.

-харашо Найл .

Він вийшов з кімнати і закрив двері. А я ще більше почала ревіть. Минуло 10 хв і я вже йшла на кухню.

За столом сидів Найл і Том. Вони говорили на повишиних тонах. Я перебилу їхню розмову "кашлем".

-ну і ?

-Марія ,вибач мене ..

-і це все ? Я ледве не лишилася дєвстіності !!!!!

-Мері , він нюхав наркотики-сказав Найл

Я то дивилась на нього то на Тома, і сказала:

-Том, це за тобою приїхала поліцея ?

-так. Я незнаю як вони дізналися про наркоту.

-ну ти дибіл,тепер за тебе і нас до в'язниці посадать. І завтра ,ще батьки приїджають..це просто жесть

-В мене є знайомий приятель який нам допоможе

-дякую Найл,я твій боржник

-блін Том , а як мені тепер Каті дивитися в очі ?

-не розповідайте їй про наркоту і про те що в нас було,  бо я був під кайфом і неміг себе контрулювати я тебе прошу Мері...я її дуже люблю..і не хочу її втратити.

-добре. Нехай це залишиться нашою таємницею....

-доречі, а де Катя ?

Це життя .Where stories live. Discover now