Що з ним ?

85 5 0
                                    

Ти не можиш цього зробити -кричала я на Найла !!!!!

-ні я якраз  можу ,ти не маєж права керувати мною. І я старший за тебе. Кричав від злості мій брат.

-так давай зуспокоїмось. Ти просто підійдеш до нього і договоришся щоб тебе повернули до команди.

-ні. Я небуду це робити перед тою скотиною....да він мене обізвав перед усіма й дотого ж порвав мою найкращу футболку з цифрою "9"

     Від автора

Ви мабуть не дуже зрозуміли що тут відбулося, то я вам розповім.

Найл грав у відомій футбольній команді і в них мав бути серйозний матч. До якого він готовився більше пів року. А тренер Радольф виключив його з команди , дотого ж як ви вже почули він порвав його улюблену футболку з номером "9".

     Вернемся до сварки

-Найл , розкажи мені чому він так зробив. В нього довжна ж бути поважна причина яку ти мій дорогенький від мене хочиш приховати.

-ні Мері (він любить мене так називати) ти помиляєшся, просто той Радольф проклятий зовсім з умова вижив.

-ну добре добре я тобі вірю -сказала я збрехавши.

Він підійшов і легенько обійняв мене, що зробила і я.

Потім у ввечорі приїхали батьки і сказали що Катя приїде на день пізніше бо перенесли рейс.

Уже вечір. Всі вже сплять. А я лежу на кроваті і слухаю музичку в навушниках. Потім сходила до ванної і уляглася на ліжко. З думками в голові про Найла я заснула.

Це життя .Where stories live. Discover now