Твою мать....де Найл ?

64 5 0
                                    

Я прокинулась раніше будильника і  бистро сходивши до ваної я спустилаль на низ так як в нас була двох поверхова хата . Я обійшла всі кімнати а його так і небуло. Я набрала його номер, але досі я чула лише тупі гудки....

Оце вже страшно оце вже реально страшно .......!!!!!!!!!

Я вирішила сьогодні до школи не йти а зайнятися дивним зникненян Найла. ( Що я хочу уточнити вам це те що Найл -це обичний хлопець а не з групи One Direction)

Я позвонила до вчительки і сказала, що я сьогодні до школи не йду бо я приболіла-тим самим набрихала їй.

Нарізаючи круги по хаті я думала , що мені далі робити... і вирішила. Я взяла телефон і набрала номер Джея мого кращого друга. Він мені завжди допомагав якщо в мене були якісь проблеми, а я йому.

-ооо привіт Мері. Давно я вже не чув твого голусу.

-привіт Джей. Я теж вже засумувала за тобою.

-а в тебе щось сталося ?

-а звідки це ти дізнався ?

-по голосу зрозумів.

-так..насправді в мене є проблемка

-а ти зараз де ? Схвильовано спитав він.

-я вдома.

-тоді чекай мене я зараз до тебе приїду.

-добре, чекатиму.

Я сижу на дивані й дивлюся в одну точку...а в голові скажено скачуть різні думки. Але цю ідилію збив дзвінок в двері. Я зірвалась з місця і пішла відкривати. На порозі стоя Джей...ну точніше схвильований Джей. Він зайшовши в хату почав мене обсипапи різними питаннями про те що зімною сталося. Я його усадила на крісло і почала розповідати про Найла. Тот почувши це сказав :

-потрібно їхати за цією адресою яку ти знайшла в нього на столі.

Я в знак згоди кивнула головою. І пішла натягувати на себе кросівки...це зробив і він.

Ми вийшли на вулицю а там стояв крутезний байк,чорно-салатового кольору. Я стояла в шоці....до чогож він класний.

***

Ми литіли на цьому желізному звірі що аж повітря свистіло в голові. А я як маленька дитина обійняла Джея ,обвиваючи руками його гарне накачене тіло.

***

Ми підїхали до якогось будинку. Він був доволі милим. Я подзвонила у дзвінок. Мені відкрила двері дівчина років 17 , вона була блондинкою з голубими очима,і не дуже високого зросту.

-добрий день,а ви раптом незнаєте Найла Галісона ?

-добрий день , так знаю. А що вам потрібно ?

-його не було в дома з вчорашнього ранка, і я хвилююся за нього.

-а ви хто йому являєтесь?-поінтересувалася блондинка.

-я його сестра Марія

-а хто той хлопець ?

-то мій друг Джей. А ви незнаєте коли прийде Найл.?

-так знаю. Проходьте в домівку він скоро прийде.

Ми з Джейом кивнули і пішли за нею. В середині було дуже мило. Все було зроблено в яскравих кольорах.

-а як вас звати ?-поцікавилась я.

-Ніка. А вас Марія і Джей ?

-так .

***

Минуло пів години і у двері хтось зайшов...то був мій ненаглядний братєц. Він в шокавому стані пялився на нас десь хвилину, потім я перед ним цокнула пальцями і він прийшов до тями.

-еее привіт Мері. А що ти тут робиш ?

-це ти питаєж в мене? Да я тебе зараз прибити хочу. Чому ти пропав на два дні ? Чому ти не сказав мені ? Чому ти трубку не брав ?-кричавши питала я в нього і дивилась я на нього червоними очима.

Він трохи помявшись начав розмову :

-Мері вибач-сказав він дивлючись на мене своїми голубими очима

-Найл ти  розумі... невстигла я договорити як в мене задзвенів телефон ...я взяла трубку і почула знайомий голос то була ....

Це життя .Where stories live. Discover now