Проснулась я від дикого гуркіту будильника. Так непривично рано вставати після вихідних.
Я встала з ліжка і пішла до ваної . Умившись і почистивши зуби я пішла удягатися. Я зупинила свій вибір на синіх штанах ,білій рубашці і синій кофті. З косима я вирішила відразу що з ними буде..я їх розпустила і розчешавши їх я пішла в кухню.
Там вже седів Найл і пив каву з булочкою, я взяла все теж саме щой і він, і сіла на стілець. В карідорі я почула голос мами і папи, вони сказали що вони їдуть по справам , і прийдуть пізно у вечорі, бо ще потрібно буде заїхати в продуктовий магазин . Бо завтра має приїхати моя сестра і її хлопець.
Ми попрощалися з батьками і почали самі збератися до школи. Одівшись ми вийшли на вулицю і в голову вдарив свіже повітря.
Як неяк весна. Ми сіли до автобусу і поїхали до школи.
Біля остановки мене вже чекали мої однокласниці:Настя , Дана і ще одна Настя. Ми привітались і пішли до школи, розказуючи як пройшли наші вихідні дні.
І ось наш клас. Як завжди з самого ранку грає музика. Хлопці грают в карти. А дівчата як завжди питають скільки в нас уроків, і не поодному разу а десь раз ро пядесят, нафіга чи може щось від
цього змінеться ? Доноситься це завжди в моїй голові.
І так перший урок анг мова. Все пройшло спокійно що страно.
А остальні даже уроками назвати нельзя. Хлопці як завжди гарлапанять на весь клас..а дівчата ще й виноваті, бо ми неможим хлопців зуспокоїти. Кароче проїхали.
Нарешті я вдома. Батьків нема бо вони на роботі,а Найл пішов на футбол. Получається я сама вдама єху...
Я включила музику на всю і пішла на кухню, я вирішила приготувати макарони і підігріти котлети. Невстигла я сісти за стіл,як хтось постукав в двері то був Найл. Він зайшов , взяв тарєлку з їжею і пішов до себе в комнату несказавши нічого.
Мені це показалося дивним і я пішла до нього. Він лежав на кроваті і дивився кіно по ноути. Я підсіла біля нього і спиталась що сталося, після почуяного я ледве не втратила дар речі, зясувалось що він .......