Мдааа... не очікувано

57 5 0
                                    

В  телефоні я почула знайомий голос ,то була Катя.

-привіт Марія , я вже їду з аеропорта, десь через часік вже буду дома.

-ееее ...да привіт Катя,добре чекатиму . В шоковому стані сказала я.

-ну ти ж пам'ятаєш, що я сьогодні мала приїхати.

-еее да звичайно пам'ятаю

-ок...тоді пока,скоро буду

-ок...пока. Я виключила телефон і засунула його назад в карман в шоковому стані дивлячись на всіх.

Блін....я зовсім забула, що до мене сьогодні мала приїхати моя рідна сестра.

Я бистро набрала номер таксі..сказала адрес  і вирубила трубку. Швидким шагом я направилась до двері, попутно забираючи Найла і Джея . І махаючи рукої Нікі я закрила двері і опинилися на вулиці.

Нас вже чекало таксі . Я попрощалася з Джейом який якраз сидів на байку і сіла до машини.

***

Ми заходими в продуктовий магазин і набираємо їжі.

Через 20 хв ми вже в дома. Я бистро личу на кухню і начинаю робити салат а Найл чистить картоплю.

ПРОХОДИТЬ 15 ХВ.

Я вже накрила стол, поставила два салата, нарєзку , бутерброди з сьомгою і шпротами і газіровку.

Раптом почувся дзвінов в двері і в хату зайшла Катя і Том.

-Аааааа привіт моя дорогенька Марія , дайка я тебе розцілую

-аааа привіт Катьха , анука йди до мене я тебе обійму.

Ми стояли в обнімку хв 5....поки нас не відірвали хлопці,які вже привітались один з одним.

Це життя .Where stories live. Discover now