Lise 3'e geçtim. Evet benim için bi değişiklik yok ama ne bileyim heyecanlıyım işte. İnsan çömezlerden kurtulmanın sevincini yaşıyor. Neyse bugün onu gördüm okulun ilk günü olmasına rağmen bebe her türlü ünlü yine bütün kızlar onun peşinde. şaşmadım desem yalan olur. normal yani. ünlüsün ve başında hiç bi kız olmuyacak he 'peh' derim. Onu ilk defa 10.sınıfta görmüştüm devamlı benim sınıfa girip çıkıyordu tabii yabancılar girmesin dedikçe o girip çıkıyordu. Ona o zaman çok sinirlenmiştim. Ama niyeyse bebeye biraz daha alıştım sanki ne dersiniz ha.
Okumaya başlayın. ;)***********
Yine her zamanki gibi yatağından geç kalktı esma. okulada geç gitti zaten. Neyseki ilk hafta olmasından dolayı hocadan fırça yememişti. Hocadan özür dileyip sırasına doğru yol aldı. Tam sırasına oturacaktı ki dikkatini çeken bişi olmuştu. Başı öne doğru eğik, yüzüne telefon ışığı yansıyan , kaşları çatılmış , gözleri pür dikkat dikleşmiş olan kişiye kaydı gözleri. Adaşı eliyle ona sırasını gösterdi ama o gözleri alamadı bi türlü o kasvetli olan çocuktan. Ayağını sırasına çarpmasıyla bağırması bir oldu. Herkes esmaya bakarken bir yandan da 'ne oldu?' düşünseni kapılan diğer yandan da ilgilenmeyen kişiler vardı. Sonuçta herkes biliyodu ki esmanın sakat bir kız olduğunu.
İlk ders bitmişti herkes tenefüse çıkmıştı esmada çıkacakken sınıfa bir sürü kızların girmesi dikkatini çekmişti. Aralarında ' aaa sen bu sınıfta mı okuyacaksın' dediklerini duydu. Duyar duymaz sırasından düştü şapşal esma. Ne yani sevmediği kişi kendi sınıfında mı okuyacaktı. Maalesef..
Okul gırgır şamatayla bitmişti. Okul çıkışında dağılarak evlerine gitmişlerdi. Tabii esma servisle gitmişti. Eve geldiğinde ise yatğına girip doğruca uykuya çekildi.
'Yine o kız . Başımın belası. Onla aynı ortamı bile paylaşamam ben'. Dedi Faruk
Emin 'Noldu?' diye sordu. Faruk derin bi iç çekti. Emin 'Eğer aynı ortamı paylaşamıyorsan o kızı ortamdan uzaklaştır sende' dedi.
Faruk, eminin söylediği şeyi kafasına yatmıştı, mantıklıydı. niye katlanıyoki hocayla konuşursa başka sınıfa aldırır kızı yada biraz kızla uğraşsa kendi kendine gider zaten. eğlenmesine bakmıştı. Sigarasından bir duman daha çekti içine. Öyle bir çekmişti sanki hiç derdi yokmuş bütün yaşanan o olaylar yok olup gitmişti.
Bu sabah erkenden kalkmıştı. Sölene sölene hazırlandı sadece üstünü giydi hiç bir şey yapmadı. Evden çıktı servisi beklemeye başadı. Çok uykusu vardı '' şu servis bi gelsede uyusam artık'' diye söylendi sonrada çantasına baktı. Aradığı şey çantasındaydı. Yastık.
Çantasının fermuarını kapatırken servisi gelmişti. Her sabah servise binerken hiç görmek istemediği yüzü görmek zorunda kalıyordu. Onu unutmak içinde serviste uyuyordu. Ersin, esmaya asılan bi bebeydi. Çocuk esmayı ne zaman, nerde görse 'esma. naber? nasılsın? bugün bişeyler yapalım mı ?' diye soruyordu. Esma da dayanamayıp 'sen bana mı asılıyorSun' diye sorunca 'yooo ben seni sevmiyorum ki arkadaşın damla ile çıkıyorum' demişti. Sırf bu yüzden arkadaşı için o bebeye katlanmak zorunda kalıyordu ya . ama ona asıldığını biliyordu ister istemez.
Okula gelmişlerdi. Servisten inip ersine gözkmeden okula gidecekti ki 'esmaaaaa' diye adını bağırdığını duydu. Arkasına döndü iç çekerek 'efendim ersin' dedi. 'Noldu sana sabah bi hayli uykuluydun'' dedi ''ne mi oldu. okul açıldı ya.'' '' sende şu okulu bi sevemedin gitti.'' dedi ersin. esma biraz gülümsedi ve durdu. Ersin de ona bakarak durdu.Esma ''okulu değil, içindeki insanları sevemedim'' dedi ve yanından uzaklaşarak gitti ersin ne olduğunu anlayamadan kızın arkasından şaşırarak bakakaldı. ''Erssiiiiiiiiiiiin aşkımm'' diye bağırdını duydu ersin. arkasına döndü ve hiç sevmediği daha doğrusu sevmeye çalıştığı bi kız vardı damla. Ona doğru koşarak geliyordu.
''Damla yanındaki faruk muydu.''
'' Evet aşkım .ya gelirken bana eşlk ettiler kızdınmı.''
'' Kızarmıyım sana hiç. o bebeye kızarım o bebenin ne istediğinin bilimiyon mu sen.''
'' ya allah aşkına ersin çocuk benden ne isteyecek?''
''yatmak olablr mi damla ''dedi ersin sinirlenerk
''ne yatması ersin o benm kankam bana kötü bişey yapmaz, yapamaz. Her sabah ki gibi bu konulara girme'' dedi damla
'' ben sana dedim. uyarıyorum eğer başına bişey gelirse, demedin deme.'' Dedi ersin ve okula doğru yürümeye başladı.
''Ya ersin aşkm bekle beni hata yapıyorsun. tamam özür dilerim.'' diye arkasından bağırdı damla.
Esma sırada gelenlere bakıyordu yine her sabahki gibi ersin damlayı arkasından bağırttıryordu. İçinden ^^madem bu kızı seviyorsun. Niye arkasından deli gibi bağırttırıyorsun ki?^^ diye söylendi. Ersin, esmanın yanına sıraya geçti. DAmlada esmayı iterek ''çekil kız önümden'' diyerek esmayı kolundan tutup arkaya ittirdi. damla ersinin yanına geçerken esma ise arkasında duran faruğa çarptı. ''oha yavaş ol kızım'' diyerek esmayı itti üstünden .
''ben senin kızın değilim'' dedi.
''ama olmak isteyeblrsin herkes istiyo bak. ''ded.i Faruk kollarıyla arkasındaki kızları gösterdi. Emin'e bakarak. emin ise bu duruma gülümsüyordu. Esma, faruğun omzundan arkadaki kızlara baktı. Hepsi 'öl' dese ölecekmiş gibi bakıyordu faruğa. Esma faruğa bakarak 'yok ben almıyım' der gibi baktı..
'La sen benm kızım olsan sevmem ki. şu tipe bak insan biraz makyaj yapar da gelir erkek gibi olmuşsun. bakiim sakallar orijinal mi?'' diye konuştu. Faruk ona doğru eğilirken esma geriye çekildi .
Esma hiç bişi diyemedi sadece ''hee orijinal bulabilirsen'' diyebildi.
Ağzından sadece bu kelimeler çıkmıştı. Çocuğa istediği cevabı verememişti. Esma bunları düşünürken merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. Faruk ise yediği lafın üstünden kalakalmıştı 'bulabilirsen mi?' ;^^ne yani bakım yapıyor muymuş? o zaman niye çirkin?^^ diye düşünmeye başladı. Sınıfa girerken ^^o kızda bana çeken bişey var . Onaa yaklaşırken bi değişik hissettim kendimi.^^ diye söylendi.
Emin ''efendim bana mı dedin'' öne atılarak.
Faruk ''yok bişey demedim ,kanka'' dedi.
Faruk esmaya bakarak sırasına oturdu esma ise onu hiç takmamış hatta görmezden gelerek davranmaya çalışmıştı.
--------
ARKADAŞLAR YENİ YAZMAYA BAŞLADIM. HARF HATALARIM OLABİLİR O KONUDA ÖZÜR DİLERİM..
KİTABIMI UMARIM BEĞENİRSİNİZ.
Multimedya da esma var..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sende Saklı (ara verildi)
Romance"Özür dilerim sana bu kadar kötü davrandığım için. Ama senden de uzak durmak istiyordum napıyım. " dedi adam. "Şş sessiz ol. " kız donmuş elleriyle dudaklarına götürdü "şşş sessiZ ol" diye yineledi cümlesini. "Ne yine mi " "Hadi ama tatlı değil mi...