9.bölüm:başın belada

27 1 0
                                    

son adamı da vuracakken arkadan adamın biri ayağını tutup geriye çekti. kız yere düşerken diğer adamda onun üstüne zıplamaya başladı. tam kendini toplayacakken kız uçan tekme yemişti. farukla emin bunu görünce faruk; tekmeyi atanı, emin ise ayağını çeken adamı almıştı. emin bir vuruşla adam çoktan bayılmıştı. üstünden kalkıp yere düşen kızı kaldırmaya gitti. kolundan tutup kaldırırken kız teşekkür etmişti. ikiside gözleri faruğa kaydı. adam bayılmıştı hatta yüzü tanınmaz haldeydi ama o hala dövüyordu. emin dayanamayarak faruğun yanına gitti.

"kanka tamam adam ölecek yeter tamam" dedi ama durmadı.

"FARUK YETER TAMAm" diye bağırdı esma.

faruk iki saniye durakladı. yüzü ter içindeydi. yavaşça arkasına döndü. gözlerini fal taşı gibi açılmıştı. adamın üstünden kalkıp esmaya doğru hızlıca yürüdü. esmanın önüne gelince durdu. nefesi hızlı hızlı alıyordu. hızlı bir şekilde esmaya sarılmıştı.burnunu saçlarına götürmüştü. iyice çekmişti esmanın kokusunu. esma hiç birşey yapmazken, emin onların daha doğrusu faruğun böyle birşey yaptığını görünce kollarını göğsünde bağdaş yapıp onun bu durumuna gülümsedi.

esma faruğu iterek "hey birazdan polis buraya gelecek" dedi.

faruk: "esma" dedi. emin araya girerek "sen nasıl buldun bizi?" dedi.

esma: eliyle ilk önce faruğu gösterdi. "bu salak beni aradı. 'biz bittik' dedi. bende anladım kesin bu salağın başı belada. polis arkadaşımı aradım. kırmadı beni. sinyalin son gelen yere baktı. buranın olduğunu söyledi. bir taksiye binip buraya geldim. bu arada borçlusun bana" dedi yine faruğu işaret etti. faruk 'evet' anlamında kafasını salladı. "birazdan arkadaşımın ekibi burda olur. yalnız biriniz burda kalması gerekiyor. niyemi?"

emin araya girerek "olayı izah etmek için" dedi.

"aynen öyle "dedi esma.

emin bir şeyi merak edermişçe yüzünü buruşturdu. "söyle emin " dedi esma.

"sen dövüşmeyi nerden öğrendin?"

"oda ustanın sırrı." deyip gülümseyip göz kırptı emin'e.

faruk araya girdi. "peki evden nasıl çıktın?"

"evden mi... ben mi?" aklına birşey DANKKK eder gibi oldu. "YAAAAAA ben camdan atlayıp geldim." faruğun koluna yapıştı. "lütfen beni eve götürürmüsün lütfen annem evde olmadığımı farkederse aboo... " dedi alt dudağını dişleyerek. polis sesleri duyulmaya başladı o sırada.

emin 'götür' der gibi başını salladı. faruk: "tamam. al sen bu telefonu sorarlarsa benim de tamam mı olayı aynen anlat. " dedi emin'e.

esmanın elinden tutup arabaya doğru sürükledi. arabaya binip gaza yüklendi ve ordan uzaklaştı. emin onların gittiğini görünce polis memurunun yanına gitti.

**********

eve kadar ikiside konuşmadı. zaten faruk birden gaza basınca 25-30 dakikalık yolu10 dakikada gelmişti. (trafiklere takılmazsak.)

esmanın evine geldiler. camdan aşağı direk atladığı için tırmanması gereken hiçbirşey yoktu. mecbur faruktan yardım alacaktı.

Faruk; "merdiven olmadan çıkamazsın" dedi. sağa sola bakarak "bulmaya çalışcam" diyerek esmanın yanından ayrıldı. esma ise cama bakıyor 'acaba annem farketti mi?' diye düşünüyordu. aklından bir ara kapının ziline basıp annesinin açtığında 'sen odada değilmiydin?' sorusuna 'camdan düştüm' deyip içeriye girmeyi bile planlamıştı.

"iştee burda" dedi faruk.

"merdiven, bulmuşsun" dedi esma.

" tabii kızım bu konuda abine güven" dedi.

Aşk Sende Saklı (ara verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin