Multimedya da nehir var..
eminin gitmesi nerdeyse 1 ay olmuştu. biraz zor idare ediyordu. takılamıyordu pek. akşamları da yoktu. ders onsuz kaynatılmıyordu da. sınavlar da yaklaşmıştı. kimden kopya çekecekti o olmayınca. bu sefer yalnız kaldı faruk. bu yüzden hemen birini bulmaya kalktı.kendisine uygun biraz olsun eğlenebilecek bi kız olması gerekiyordu.
sınavlardan önce birini bulmak onun için iyi olurdu.
Sınıfta en iyi dedikoduyla uğraşan derya vardı. Onun yanına gidip "kanka bana kız bulsana" dedi.
Derya: "aslında sana göre bir kız var. Uzun süredir seni bekledim ben. Şimdi ancak geldin." dedi.
Faruk önündeki sıraya oturdu "kim peki?" dedi.
Derya: " adı nehir. Eğer buluşmak istersen..." derken faruk deryanin sözünü kesmişti. "Sen bana yakıştırdıysan kabul. nerde?"
" Tamam .ben kıza haber vereyim yarın gelsin."
"bu okulda değilmi?"
"Bu okulda." " Ha . Yarınki buluşcağınız yere gelsin demek istedim" dedi Derya. "Tamam."
" Saat 4 nasıl uygun mu senin için?"
" Evet. söyle ona simit kafeye gelsin." "Tamam."
" Tamam ama nerden tanıyacam?"dedi faruk.
" O seni bulur merak etme "dedi.
Esma içeri girdi. Faruk oturduğu yerinden kalkıp arkaya gitti. Esmada derya'ya nefret dolu gözlerle baktı. Sevmiyordu. Okulda Esmanın adını çıkarmıştı. Rezil etmek için ama Esma derya'yı herkesin içinde dövmüştü. Adı kalmıştı ama onla uğraşılmayacağını birisi üzerinden göstermeye çalışmıştı.
*****
Ertesi gün Faruk, denilen saatte denilen yere gitti. Bir yere oturdu ve kızı beklemeye başladı. Yarım saat sonra kız faruğun oturduğu masaya geldi. Faruk garsonu çağırıp "2 çay lütfen" dedi. Garson yanlarından ayrılıp, Faruk kollarını birleştirip masanın üstüne koydu. Kızda; çantasını kolundan çıkarıp, montunu da üstünden çıkarıp yanındaki sandalyeye koydu. Kendini rahat edecek şekilde oturdu. Garson çaylarını masaya bırakıp gitti.
"Selam." Konuşmanın açılışını faruk yaptı.
" Selam. "
"Sen nehirsin galiba?" dedi faruk.
Nehir önüne gelen saçını kulağının arkasına attı. "Evet."
" Imm demek beni takip ediyorsun" dedi faruk elini dudaklarından uzaklaştırdı.
" Aslında... "
"ne için beni sevdin?" diye sözünü kesti faruk.
"Ben, ben seni ilk gördüğümde kendimi sende buldum sanki" dedi nehir emin bi şekilde.
Faruk kafasını bir aşağı ya bit yukarı salladı. "Tamam. ee napıyorsun? nasıl gidiyor? diye sordu faruk.
"Tamam. ee senle konuşuyorum, sanırım şimdilik iyi gidiyor." dedi soruyu sorulduğu gibi cevapladı.
"Benim hakkımda ne biliyorsun?" dedi. Nehir şaşırdı. Yüzü buz kesilmişti. "Aslında.. doğruyu söylemek gerekirse okulda ünlüsün. Kızları anlıyorsun. Bunları" dedi.
"Kızları anlamam mı? onlar benim ilgi odağım" dedi kısılmış bir sesle ama nehir duymuştu.
"Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sende Saklı (ara verildi)
Dragoste"Özür dilerim sana bu kadar kötü davrandığım için. Ama senden de uzak durmak istiyordum napıyım. " dedi adam. "Şş sessiz ol. " kız donmuş elleriyle dudaklarına götürdü "şşş sessiZ ol" diye yineledi cümlesini. "Ne yine mi " "Hadi ama tatlı değil mi...