Multimedya adaşı diğer esma esma var.
Faruk esmanın kollarından tutup kendisinden ayırmıştı.
Esma donakalmış bir vaziyette duruyordu. Faruk elini kızın çenesinden tutup yukarı kaldırdı.
Esma karşısındakini faruk olduğunu görünce ilk başta sevinmişti sonra hayal olduğunu düşününce "ne kadar saçma" dedi.
"Hı. Ne saçma?" diye sordu Faruk.
"Biliyor musunuz yiyordum az daha."
"Neyi."
"Senin faruk olduğunu"
"Benim zati"
"Ee yok artık"
"Çok güzel olmuşsun"
Şok gözleri açılmıştı. ^^Nerdeyse okulun ilk günü çirkin diyen şimdi çok güzel olmuşsun mu?^^ diye geçirdi aklından.
Yanlarındaki bank'a oturmuşlardı hemen.
"Ne işin var burda?"
"Bilmem geziyordum."
"Dün sen mi aradın?"
"Evet okula gelmiyecen bari arkadaşlarına haber ver. Onlar gönderdi beni"
"Ev numaram?"
"Iı.. onlar verdi. Neyse gel şurda kafe var oraya gidelim. "
"Hı"
Elinden tutup kafeye sürüklemişti.
"Buraya senin gelmen doğru mu?"
"Niyeki?"
"Sevgilin var ve biz şimdi karşılıklı otururuyoruz."
Garsona 2 çay dedi.
"Birşey olmaz."
"Nasıl şimdi arasa..." ^^ne diyeceksin ^^diyecekti ama faruk lafını kesmişti.
"Arayamaz."
"Nası."
"Boşver." demişti. Garson çayları koyup gitmişti. Faruk yudumlarken esma öylece bakıyordu.
"Onu seviyor musun?"
"Sevmeseydim onla olmazdım." dedi faruk .
Esma duyacağını duymuştu ^^ne diyecektiki tabikide 'seviyorum' diyecekti.^^
^^"Bu masada onunla olmak varken niye benimlesin ki?" diye bağırmıştı. Sonrada ayağa kalkıp pılını pırtını toplamıştı.
"Ne alaka ya içimiz ısınsın diye ben şey." Derken esmayı durdurmaya çalışmıştı.
"Sen erkekliğinden utanmıyorsan bile ben utanıyorum. Sevgili olan biriyle oturup çay içemem. Arkadaşım olsan bile. Benim gururum var."^^ Diye hayallere dalmıştı.
"Esma!" Diye dürtmüştü faruk. "Çayını iç soğudu."
"Hı! Ha tamam. "
"Sen içerken ben wc'ye gidiyim"
"Lavabo.
"Hı!"
"Dışarda diyorum lavabo denir. Naziklik için."
"Ben mi nazik peh."
"Peh mi. Hey o benim lafım. "
"Ne fark eder."
Telefonu masanın üstüne koyup wc'ye gitmişti faruk. İlgisini çekmiyordu ama mesaj ondan mı geldi düşündü.
Hemen teli aldı. Kilit açma tuşunu aradı. Bulur bulmaz bastı. 'İnşallah şifresi yoktur' derken gördüğüyle sırıttı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sende Saklı (ara verildi)
Romance"Özür dilerim sana bu kadar kötü davrandığım için. Ama senden de uzak durmak istiyordum napıyım. " dedi adam. "Şş sessiz ol. " kız donmuş elleriyle dudaklarına götürdü "şşş sessiZ ol" diye yineledi cümlesini. "Ne yine mi " "Hadi ama tatlı değil mi...