✿7

1.6K 231 882
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Diana, bak! Toprak tek boynuzu
Kraliçe'yi görmeye gelmiş"

Toprak tek boynuzu güçlüydü ve değişik
güçleri olan sayılı tek boynuzlardan biriydi. Tek bir toynak hareketiyle bir dağı yok edecek kadar güçlüydü.

Diana'nın kolundan tutup sarayın içine çekmeye çalışırken kanatlarını birkaç kez çırparak beni diğer yöne çekiştirdi. Saydam ve saydam olmasına rağmen sarı renkte kanatlara sahipti. Altın sarı renkteki saçları ve mavi gözlerine çok uyumluydu.

"Tek boynuzlular senden korkuyor"

"Ama bu güçlü olan Toprak-"

"Ne fark eder Donna? Korkmasa bile sinirlenebilir.. sende bir şey var, açıklanamayan bir şey. Ya bu onu sinirlendirir ve tek bir toynak hareketiyle bu sarayı yerin içine gömerse? Ateş olanın yaptığını unuttun mu? Sırf sen yaklaştın diye
az kalsın tüm sarayı yakacaktı. Kraliçe
neyseki seni seviyor Donna."

Olabilecek tüm olasılıkları düşünürken gülümseyip kanatlarımı çırparak kendimi ondan uzaklaştırdım. Kanatlarımın diğer perilerden güçlü olmasının avantajı buydu belkide.

''Hey, Donna! Ceza alacaksın! Kraliçe bu sefer merhametli olmaz!"

Havada yükselip pencereden sarayın içine girerken Kraliçe'nin onunla konuştuğunu fark etmiştim.

Bu yüzden tahttaydı zaten.. güçlü ve tek boynuzluların dilinden anlayabildiği için.

Kanatlarım eski haline gelirken çıplak ayaklarım soğuk fayansa değdi. Uçarken fark etmemiştim ama dizlerim heyecandan titriyordu.

Onlara doğru ilerlemeye başladığımda ilk defa bir tek boynuzluya bu kadar yakın olmanın heyecanı çiçek polenlerinin midemde saçılmasına sebep oldu.

Kahverengi ve turuncu tonlarında bir gövdesi vardı. Beyaz uzun yelesinde renkli tokalar ve uzun boynuzu da ağaç ve çiçek dallarından oluşuyordu.

Toynağını yere vurup kişnerken Kraliçe'nin bakışları beni buldu.

"Donna çık dışarı!"

Büyülenmiş bakışlarım karşımdaki tek boynuzludan ayrılmazken heyecandan terleyen ellerimi üzerimdeki beyaz elbiseme sürttüm.

Kanatlar - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin