✿11

1.5K 219 775
                                    

"Kaptan neden hazırlık yapıyor?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kaptan neden hazırlık yapıyor?"

Eren'in sorusu Donna'nın dikkatini dağıttığında kafasını sağa doğru çevirip kafeteryaya giren Levi'a çevirdi. Kılıçlarını ve teçhizatını donanmıştı ve gitmeden önce bir şeyler yemek için gelmişti.

Donna dikkatle onu izlerken Levi kendisine sadece bir çorba almış ve boş olan bir masada tek başına oturarak aceleyle içmeye başlamıştı.

"Donna söylesene saksıdaki gülü kime verdin?"

Sasha'nın sırıtarak soru sormasıyla Donna bakışlarını ona çevirdi. "Levi'a"

Masada büyük bir sessizlik oluşurken herkes dikkatle Donna'ya bakmaya başlamıştı.

"Gül zaten onundu ben sadece saksıya koyup geri ona verdim"

"Kaptan'ın birinden gül alacağını düşünmezdim.. hem de kırmızı"

Armin söylediklerinden sonra gülümseyip "her neyse Kaptan'ın özel hayatı bizi ilgilendirmez" dedi.

Donna onun çiçekler hakkında bilgili olduğunu düşündü. "Bitkiler hakkında çok şey biliyor gibisin"

Armin kafasını sallayıp "okuduğum kitapların birinde böyle şeyler yazıyordu" dedi. Masadakilerin kendisine bakmadığına sevindiğinde utanmamak için bakışlarını kaçırdı.

Askeriyenin ilk zamanlarında kendisi de kırmızı bir gül almıştı ardından gül kurumuş ve kitaplarının birinin arasında kalmıştı.

"Kaptan'a ne zaman kırmızı bir gül vermeyi düşünüyorsun Donna?"

Mikasa ortamı değiştirirken Sasha onun bacağına hafif bir tekme attı. İki masa ötelerinde Levi oturuyordu ve onun duymasından korkuyordu.

"Aşık olsaydım kırmızı gül verirdim veya kırmızı renkte gül vermezdim. Ayrıca ona bir gül verecek olsaydım sanırım pembe veya koyu pembe renkte olanlardan verirdim" dedi.

Koyu pembe gül: çok zarifsin
Pembe gül: sana hayranım

Connie yanında oturan Sasha'nın omzuna kolunu atıp konuşmaya ortak oldu.

"Ama çoğu zaman Kaptan'la birliktesiniz. Sasha'nın dediği gibi çoğu zaman seni gözetliyor ayrıca arada onun odasına girip çıktığını duymuştum çaylaklardan"

''Onun odasına hiç girmedim ki... Levi çoğu zaman yorgun oluyor ve kalem tutmaktan dolayı elleri kızarıp şişiyor. Mola vermesi için ve 'bir şey istiyor mu' diye sormak için gidiyorum, uyanık oluyorsa çay istiyor uyuyorsa da üzerini örtüp geri çıkıyorum"

Kendisine inanmayan bakışlara bir anlık üzüldüğünü hissetti.

"Donna o bücüre aşık olsaydı söyleyemezdi zaten şu an da muhtemelen yalan söylüyor. Utanıyor sanırım ona aşık olduğundan"

Kanatlar - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin