✿14

1.3K 202 550
                                    

"Donna?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Donna?"

Donna kapıyı kapatıp üzerindeki kemerleri çıkarırken aynı zamanda yatakta havlusuyla beraber uyuyan Sasha'ya cevap verdi.

"Benim"

"Duşa gireceksen bekle çünkü Mikasa duşta. Beni yıkadı şimdi kendisi yıkanıyor. Üzerime bir şey örter misin? Çok yorgunum"

"Havluyla beraber uyursan hasta olmaz mısın?"

''Olmam. Üşürsem de Mikasa hisseder ve üstümü giydirir"

"Anladım''

Sasha kısa sürede uyurken Donna üzerindeki gömleğin düğmelerini açtı. Gömleği tam çıkarmadan Mikasa odaya girerken Donna o tarafa yöneldi.

İyi bir duş alacaktı sonra giyinip Hange'nin yanına giderek son kez sırtını gösterecekti.

"Hange?"

Donna kapıyı aralayıp içeri girerken Hange'nin elindeki iğneyle kendisine döndüğünü fark etmişti. Bu hali biraz ürkütücü gözüküyordu ama bunu heyecandan yaptığını biliyordu.

"Gel, sırtını kontrol edeyim"

Hange çok heyecanlanıyordu. Donna'nın kanatlarının çıkmasını en çok o istiyordu ama bir yandan Donna'nın kanatlarının çıktığı gibi buradan ayrılacağını biliyordu.

Levi ofisini temizlerken onunla birlikte hem temizlik yapmış hem de uzun bir konuşma yapmıştı. Hange sürekli 'ona açıl daha sonra sevgili olursunuz ve gitmesine izin vermezsin' desede Levi bunu yapmak istemiyordu.

Levi'ın duyguları çok karışıktı. Ne yapması gerektiğini bile bilmiyordu. Hem bir bakıma Donna onu reddetmişti. Kendisini seviyor muydu bilmiyordu. Donna herkese aynı davranıyordu.

Durum böyle olunca Levi da kendisini suçluyordu. Bir ay boyunca sürekli gözetim altında tuttuğu kadının iltifatlarından, hoş sözlerinden ve kendisiyle ilgilenmesinden cidden çok etkilenmişti.

Eğer kalbine söz geçirebilseydi veya bu hissettiği duygular onda olmasaydı bu kadar zorlanmazdı.

Şimdi ise sadece Donna'nın yanında kalmasını istiyordu. Donna'ya 'yanımda kal' diyemezdi fakat Donna'nın kendisine 'buradayım,gitmiyorum' demesini ve yanında kalmasını istiyordu. Gerekirse onu ölümüne korur ve başına bir şey gelmesine engel olurdu. Zaten hayatta sadece sevdiği iki kişi kalmıştı;

Hange ve Donna.

"Heyecanlı mısın?"

Hange merakla sorarken Donna üzerindeki kemerleri çıkarıp gömleğinin düğmesini açtı.

"Bir yandan evet, çok heyecanlıyım. Kanatlarıma cidden çok değer veriyorum ama kanatlarım çıktığında gitme vaktim de gelmiş oluyor. Sizleri bırakmak istemiyorum çünkü hem buraya hem de sizlere alıştım"

Kanatlar - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin