✿9

1.4K 211 530
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


'Benim kanatlarım kocamandı Levi ve eğer şu an olsalardı seni bu yağmurdan korumak için kanatlarımın altına alırdım'

''Ne düşünüyorsun Levi?"

Hange'nin sorusu Levi'ı düşüncelerinden uzaklaşırken elindeki kalemi bir süre döndürüp yalan söyleyerek "hiçbir şey" dedi.

Hange'nin saçma sapan şeyler düşünmesini istemedi. Zaten yarım saat önce Donna'ya bir şey demeden yağan yağmurun altında bir süre yürümüş ve karargaha geldikten sonra kimseye bir şey demeden ofisine gelmişti.

Yalnız kalıp bu saçma(?) söz üzerine düşünmek isterken Hange elinde bir yığın dosyayla yanına gelmişti. Bir süre Hange'nin yüzüne bakamamıştı nedensizce 'ya bir şekilde bu konuşmayı anlarsa' diye düşünüyordu, her ne kadar saçma bir düşünce olsada.

Kendisine getirilen dosyaların nedenini sormadı. Önceden Moblit'le eğlenerek yaptıkları dosyaları şimdi bekletiyor ve doldurmak zorunda olmasa asla yapmayacağını söylüyordu.

"Donna'yla ilgilendiğin için teşekkür ederim Levi"

Hange'nin samimi bir şekilde söylediklerinden sonra Levi ona kısa bir bakış atmış ve "tch" demişti.

"İtiraf etmesende beni çok seviyorsun bücür baksana şu an dosyaları bitirmeme yardımcı oluyorsun ve günün çoğu zamanı Donna'yı kontrol ediyorsun"

Hange elindeki kalemi bıraktıktan sonra derin bir nefes verdi. Bunca işin arasında Donna'ya göz kulak olmak zor olabilirdi ama neyse ki Levi ona dikkat ediyordu.

"Siren sesinin kendisini çok etkilediğinden emin misin?"

"Eminim, sürekli okyanusa gitmek istediğini ve buna zorunda olduğunu söylüyor. Bu ses yüzünden çoğu zaman kim olduğunu bile unutuyor. Bir ara kendisiyle konuşmaya çalıştığını söylemişti."

Zamanında bu yüzden sur duvarının üzerine çıkmasını istememişlerdi. Ya bir şey olurda kendisini yüksekten atarsa diye

Hange 'hmm' diye ses çıkardıktan sonra bu ses bir süre Levi'ın ofisinde yankılandı.

"Teçhizatı öğrenmesi nasıl gidiyor? Onun bir sonraki seferde bizimle geleceğini biliyorsun"

Levi eliyle alnını ovalayıp "biliyorum ama pek bir gelişme sağladığını söyleyemem. Zar zor dengede durabildi ve sırtındaki kemerlerde kanatlarından dolayı olması gereken yerden biraz yukarıda" dedi.

Donna cidden teçhizatı öğrenememişti. Yağan yağmur durduktan sonra bir süre diğerleriyle de çalışmıştı. Jean her şeyi en ince ayrıntısına kadar kolay bir şekilde öğretmeye çalışırken Connie başka başka şeyler söylemiş ve Donna, Connie'nin öğretilerini uygulayacakken az kalsın betona yapışacaktı. Jean, Donna'yı eğer son anda tutmasaydı belki de Donna şu an bir beton parçasıydı.

Kanatlar - Levi AckermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin