Luku 6. Ron saa turpaan

270 9 8
                                    

Nyt makakailimme Dracon kanssa vierekkäin pöydällä. Hän suuteli minua vielä kerran ja lähti housujensa luo. Draco alkoi pukemaan housuja päälle.

-Nää on muute sun housut, kuulin Dracon sanovan ja naurahdin pienesti.

Katselin Dracoa kun hän puki päälle, hänen käsivartensa kolahti seinään. Hänen viillot olivat auenneet. Hain Dracolle juosten ja paniikissa paperia, Draco alkoi taas itkeä. Ohjasin hänet seinänviereen, lattialle ja halasin tätä taas hellästi. Annoin tämän vuodattaa kyyneliään paljaalle rinnalleni. Annoin tämän olla oma itsensä, herkkä oma itsensä.

-Kaikki on hyvin Draco. Kaikki on hyvin, mä oon tässä.
Kun poika lopetti itkemisen, me lähdimme tarvehuoneesta.

-Oho, kauan me oltii tuol? kysyin Dracolta katsoen häntä ylöspäin.

-Kello näyttäisi olevan 2.49, vastasi Draco ja suuteli otsaani.
Kun pääsin makuusaleihin painoin pään tyynyyn ja ennenkuin nukahdin ajattelin,
"Draco luottaa minuun, Draco itkee seurassani, hän luottaa minuun, itkee, Draco Malfoy.

Aamulla kun heräsin kello oli 7.18 olin päättänyt siistiytyä ja mennä suureen saliin, odottamaan muita. Kun tuli suuren salin oville näin Dracon istumassa rohkelikkojen pöydässä, odottamassa minua, ja tyttöjä korpinkynnestä omassa pöydässään.

-Hei muru, sanoi Draco minulle ja antoi kyseenalaistavan, mutta söpön katseen -Miksi ihmeessä kävelet noin?
Menin lähemmäs Dracoa, istuin kylki kiinni häneen ja kuiskasin tämän korvaan
-Mun perse on ihan vitun kipee eilisestä, sä vedit aika lujaa.
Draco naurahti pienesti, yrittäen silti peitellä virnuilevaa naamaansa. Pyöräytin silmiäni leikkisästi, kun näin Dracon katsovan minua ja hymyilevän. Halasin Dracoa, hän halasi minua takaisin yhdellä kädellä, koska toisessa kädessä hän piteli puoliksi syötyä vihreää omenaa. Halailimme Dracon kanssa aika pitkään, mutta yhtäkkiä kuulemme juoksuaskeleita suuren salin ovilta, he myös huutavat nimeäni.

-HARRY? HARRYYYY!! Se oli Ginnyn ääni- ajattelin

-Mitä? Huudahdin Hermionelle ja Ginnylle jotka olivat juosseet suureen saliin innosta pinkeänä.

-Minä, tai siis me, eikun, no me seurustelemme. Änkytti Hermione.
Minä aloin taputtaa lujaa kuten myös Draco joka oli laskenut omenansa pöydälle.

-Onneksi olkoon. Sanoin tytöille innostuneena.

-Pus sat kaa, pus sat kaa, pus sat kaa. yllytti Draco joka taputti käsiään yhteen jokaisen tavun jälkeen, kuin opettaisi 6 vuotiasta kirjoittamaan.
Hermione ja Ginny katsoivat toisiaan ja sitten Dracoa ja taas toisiaan, kunnes he töksäyttivät huulensa yhteen ja irroittivat melkein samalla sekunnilla.

-Heeeeiiii, ei tota lasketa toi on miten 11 voutiaat pussaa toisiaan. Te ootte viistoist me vaaditaan kunnon suudelma! Sanoin leikkisästi.
Hermione katsoi Ginnyä yrittäen kysyä silmiensä kautta lupaa suudella Ginnyä, luulen että Ginny ymmärsi mitä Hermy tarkoitti, sillä hän nyökkäsi pienesti ennenkuin he liimautuivat yhteen. Ron tuli paikalle ja antoi meille halveksuvan katseen.

-Mikä tuota vaivaa, kysyin Ginnyltä.

-Hän ei hyväksy minua ja Hermyä, sanoi Ginny istuessaan Hermionen kanssa vierekkäin, vastapäätä minua ja Dracoa.

-Ai, sanoin ja katsoin Ronia pöydän toisessa päässä vielä ennenkuin upposin ajatuksiini.
Draco jäi syömään rohkelikkojen pöytään, katsomaan että syön enemmän. Olin syönyt puolikkaan leivän ja mandariinin, kun sanoin Dracolle hiljaa, ettei muut kuulisi.
-En voi syödä enempää Draco.

Drarry fan fiction (suomiWhere stories live. Discover now