Kuulen, kuinka herätyskelloni soi korvani juuressa, sammutan sen ja nousen ylös -niinkuin aina- ja harjaan hampaani. Kävelen alakertaan aamiaiselle, minulle on taas jätetty yksi paistettu kananmuna.
-Ei ole nälkä, sanon ja lähden takaisin yläkertaan, omaan huoneeseeni. Otan sulkakynän käteen ja alan kirjoittaa.
Hei Draco, minulla on jo kova ikävä. En malta odottaa, että pääsemme tylypahkaan taas, yhdessä. Menen tänään 12.8 Weasleyille, minne Hermione ja Lunakin tulee, joten jos tulee asiaa, lähetä postini sinne. :) Ps. Molly Weasley sanoi, että sinäkin voit tulla sinne jos vain haluat.
❤️: Harry
Annoin kirjeeni Hedwigille ja katsoin taivaalle, kun hän lähti viemään kirjettäni. Taivaalle tuijoittaessani katseeni osui johonkin, se oli Arthurin sininen ford anglia. Kun he tulivat lähemmäs, näin että sitä ohjasi Arthur, Arthurin vieressä Fred, takapenkillä George ja Ron. He laskeutuivat autollaan Dursleyjen auton viereen ja koputtivat oveen. Kun huusin yläkerrasta:
-Ne ovat Weasleyt, he tulivat hakemaan minua!
Petunia meni silti avaamaan oven. Ovella seisoi vain Arthur hymy suupielessä.
Juoksin alakertaan matkalaukku ja Hedwigin tyhjä häkki rymisten.-Missä se himskatin pulusi on, tänne se ei ainakaan jää. Ota se mukaasi, komensi Petunia.
-Se on viemässä kirjettä, vastasin Petunialle ja lähdin talosta.
Istuin takapenkille Georgen ja Ronin väliin, minut pistettiin keskelle, koska olin "kaikista laihoin". Kun pääsimme kotikoloon astuimme sisään taloon. Seinällä oli vieläkin sama, vanha kello joka näyttää missä kukin perheenjäsenistä on. Arthurin, Fredin, Georgen ja Ronin viisarit kääntyivät kohtaan "Koti".
-Ihana nähdä sinua Harry! Mahtavaa saada sinut tänne. Tervehti Molly minua ja tuli halaamaan. Kiipesin portaat ylös laukkuni kanssa ja kiiruhdin Ronin huoneeseen. Ron ei ollut yksin huoneessa, avasin oven ja näin Lunan ja Ronin puuhissa.
-Harry! Huudahti Ron, niin ettei äänensävystä saanut selvää mikä tunne Ronilla oli.
-Sori! Huusin Ronille ja Lunalle, suljin oven perässäni ja tein tahallisen oksennusrefleksin.
-Ööö... Ron, tiedätkö muuten missä Hermione on? Kysyin oven takaa varovasti
-Tota joo, se on Ginnyn huoneessa.
-Kiitti.
Menin kerroksen ylemmäs ja koputin oveen, kaiken varalta.
-Sisään. Sanoi Ginny huoneesta.
Avasin oven, tiputin tavarani ja halasin Hermionea ja Ginnyä. Hetken päästä Ron tulee huoneeseen. Istumme kaikki neljä Ginnyn suurelle sängylle ja kerromme kuulumisia.
-Arvatkaa mitä.
-No kerro. vastasi Hermione nenä kiinni kirjassa.
-Kun mä menin Ronin huoneeseen hän pani Lunaa. Sanoin hiljaa tytöille, ettei Molly tai Arthur tai kukaan muukaan kuulisi.
-Eikä! Huusi Ginny purskahtaen nauruun.
-Hyyiiiiiii! Huusi puolestaan Hermione ja alkoi kikattaa.
Ron oli nolostunut, näin sen hänen kasvoiltaan.
-Sori Ron, kuiskasin pojalle.
-Ei haittaa, vastasi Ron ja hymyili synkästi.
Nauroimme kaikki sängyllä, kunnes Ginny sai koottua itsensä ja sanoi
-Arvatkaa mitä, mä aina luulin, että Ron ja Hermy päätyy yhtee. Mut on se siis parempi näin, koska mä saan Hermyn kokonaan itelleni. Hermione suuteli Ginnyä, otti tämän vyötäröstä kiinni ja alkoi vetää sitä itseensä päin.-Wow, ei täällä, ei nyt tytöt. Sanoi Ron
-Eipä, vastasi Ginny hymyillen irtaannuttuaan Hermionesta.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drarry fan fiction (suomi
Hayran Kurgu"Tää on niin väärin, kuiskasin pojan korvaan maatessani hänen päällään." Suomalainen Drarry tarina, lue omalla vastuulla. Oon 14 ja yritän olla tekemättä sellasii -hihih seksi- mut yleensä teen tätä öisin kun mul ei oo aikaa päivisin. Jotkut luvut o...