Kun Verson tunti päättyi, näin Dracon istuvan puunjuurella lukien kirjaa. Erkanin kavereistani ja juoksin iloisesti Dracon luokse. Draco on niin komea, olen niin iloinen että juuri minä, Harry Potter saan jakaa iloni tämän kanssa. Dracosta oli tullut tärkein asia elämässäni, enkä haluaisi ikinä menettää tätä. Ajattelin samalla, kun tuuli lepatti naamallani ja hiusteni hulmuavan tuulessa. Draco huomasi minut ja pisti kirjansa sivuun, istuin Dracon syliin, naama tämän naamaa vasten.
-Hei söpöliini, sanoi Draco minulle hänen normaalilla pehmeällä äänellä.
-Hei komistus, vastasin Dracolle tuijoittaen taas tätä syvälle silmiin. Suutelimme, mutta vain hetken. Kun Draco kysyi
-Jatketaanko tätä tarvehuoneessa?
Nyökkäsin Dracolle pienesti, nousin ylös hänen sylistään ja vedin hänet ylös. Kipitimme yhdessä tarvehuoneelle, mutta tarvehuone ei auennut.-Tähän voi olla vain yksi selitys... mietti Draco.
-Se on jo jollain käytössä, lopetin Dracon lauseen. Jäimme odottamaan ovien avautumista, ja kun ovet vihdoin avautuivat. Sieltä astui ulos Ron ja Luna. Lunalla oli tukka sekaisin ja Ron näytti iloisemmalta kuin koskaan. Katsoin Dracoa yrittäen pidättää naurua.
-Pää kii Harry, mutisi Ron vitsaillen.
-Okei meidän vuoro, sanoi Draco vetäen minua tarvehuoneeseen. Vedin oven perässäni kiinni ja Draco nosti minut syliin ja suuteli minua, kiedoin jalkani hänen ympärille tämän laskiessa minut taas samalle pöydälle kuin viime kerralla.
-Tällä kertaa, sä otat ohjat. Kuiskasi Draco korvaani. Riisuin Dracon paidan ja sivelin kädelläni tämän vatsalihaksia, huulteni ollessa kiinni tämän huulissa. Draco riisui housunsa ja kävi pöydälle makaamaan. Otin Dracon munan ja aloin imeä sitä kuin hullu, tunsin kuinka se jäykistyi.
Riisuin housuni ja istuin pöydälle Dracon päälle.
Revin paitani pois ja kävin makaamaan tämän päälle hinkaten kehojamme yhteen munani ollessa yhä Dracon sisällä.
Kun päätin olevani valmis kävin Dracon viereen makaamaan ja sulkeuduin tämän syleilyyn.-Olet parasta elämässäni, en halua menettää sinua. Kuiskasi Draco taas korvaani.
-Et menetä minua, jos ei vielä ole mennyt perille Draco Lucius Malfoy. Minä rakastan sinua! Draco hymyili minulle ja suuteli minua.
-Olisikohan meidän jo aika lähteä? Draco kysyi minulta.
-Mene pukeutumaan niin katselen. Vastasin ja näytin pojalle ylimielisen hymyn. Draco meni pukemaan vaatteitaan, hymyili minulle ja pudisti päätään.
Draco sai vaatteensa päälle ja sanoi minulle
-Mun vuoro katsella. Vilautin pojalle hymyn joka ylettyi melkein simäkulmiin asti ja suutelin häntä. Kun olimme molemmat saaneet vaatteet päälle, menimme kampaamaan hiuksemme, koska ne olivat ihan sotkussa. Jonain päivänä olemme vielä iloinen pari huolehtimassa lapsenlapsistamme. Olimme valmiit lähtemään, lähdimme tarvehuoneesta käsikädessä, kyljet kiinni toisissaan.
YOU ARE READING
Drarry fan fiction (suomi
Fanfiction"Tää on niin väärin, kuiskasin pojan korvaan maatessani hänen päällään." Suomalainen Drarry tarina, lue omalla vastuulla. Oon 14 ja yritän olla tekemättä sellasii -hihih seksi- mut yleensä teen tätä öisin kun mul ei oo aikaa päivisin. Jotkut luvut o...