Viides vuotemme tylypahkassa oli melkein ohi, ainut asia jonka tänä vuonna opin on se, että rakkaus löytyy kenestä tahansa. Pitää vain kaivaa tarpeeksi syvältä. Rakastin Dracoa koko sydämmeni pohjasta. Olimme suunnitellet jo koko tulevaisuuden, rakennamme yhdessä oman talomme, muutamme sinne asumaan, menemme naimisiin, adoptoimme pienen pieniä velhovauvoja ja rakastamme niitä, menemme taikaministeriöön töihin ja elämme täysillä. Olimme Dracon kanssa menossa suureen saliin, kun vierellemme juoksee Ron ja Luna käsikädessä.
-Miten meni eilinen tarvehuonekeikka, kysyi Ron iskien silmää minulle.
-Entäs teillä, pisti Draco vastaan ja sai Ronin tympääntymään
-Hyvin, sanoi Luna hetkenpäästä hänen tavallisella usvaisella äänellään.
-Jaa, niin meilläkin. vastasin Lunalle.
Lunan sanojen, tai sanan takia olimme kaikki nyt kiusaantuneita.Olimme jo suuren salin ovilla, kun jouduimme erkanemaan, Draco luihuisten pöytään ja Luna korpinkynnen. Suutelin vielä Dracoa ja Ron Lunaa. Kuiskasin Dracon korvaan
-Onnea
Tupapalkinto jaettaisiin seuraavaksi.
Minä ja Ron istuimme vierekkäin rohkelikon pöytään.-Tämänvuotuiset pisteet ovat... puuskupuh neljännellä sijalla 208 pisteellä. Luihuinen kolmannella sijalla 342 pisteellä. Toisella sijalla rohkelikko 385 pisteellä. Ja tupapokaalin voittaa 469 pisteellä korpinkynsi! Huutaa Dumbledore.
Koko suuri sali alkaa hurrata, mutta luihuisista vain Draco. Luihuiset haluavat aina voittaa, mutta Draco on erilainen, Draco on suloinen.
Kun lähdimme suuresta salista, menimme pakkaamaan tavarat, joita ei oltu vielä pakattu.
Teimme Ronin kanssa tarkastuksen, jossa Ron kysyy tavaroita ja minä kerron onko ne jo pakattu.-Kaikki vaatteet?
-Kyllä.
-Kaapu?
-Kyllä.
-Kirjat?
Ja niin edelleen. Minulla ja Ronilla oli molemmilla kaikki pakattu. Joten lähdimme makuusaleista oleskeluhuoneeseen, jossa oli Ginny joka istui pikkusohvalla Hermionen sylissä. Neville joka jutteli Lavenderin kanssa. Dean ja Seamus makoillen sohvalla, Seamus puoliksi Deanin päällä. Muut olivat jo lähteneet. Istuin Ronin kanssa vapaalle sohvalle juttelemaan muiden kanssa.
-Pitää lähteä, sanoi Dean katsoen kelloaan -Juna lähtee vähän ajan päästä.
Seamus nousi Deanin päältä jotta tämä pääsisi ylös sohvalta. Ginny nousi Hermionen päältä ja koko porukka, keitä meitä oli vielä jäljellä oleskeluhuoneessa lähdimme samaa matkaa junalle. Junassa, etsin vaunuosaston, jossa istui Draco, Ginny, Hermione, Ron ja Luna. Sielä oli vähän ahdasta, mutta me olimme parhaat kaverukset. Ottaisin luodin joka ikisen heidän puolesta.
Kun pääsimme Kings Crossin laiturille 9¾, halasin Dracoa tiukasti ja sanoin
-Muista kirjoittaa kesällä minulle.-Joka päivä, vastasi Draco katsoen minua.
Sitten etsin silmilläni Ronin joka suuteli Lunaa. Odotin hetken, kunnes he irroittautuivat ja sanoin Lunalle:
-Anteeksi, mutta varastan nyt miehesi Luna.
Luna hymyili minulle vastaukseksi ja meni hyvästelemään muut.
-Tulen teille taas loppukesäksi jos se sopii herra ja rouva Weasleylle.-Sano vain Molly ja Arthur, vastasi Ron minulle hymyillen.
Näin Ginnyn ja Hermionen halaamassa ja menin heidän luokseen ja halasin Hermionea, koska Ginny kerkesi jo lähteä.
Sitten näen Dursleyden auto kaahaavan paikalle, ja vilkutan kaikille.Viides vuosi käyty. Paljon koettu. Löysin tosirakkauden. Surua, iloa, tuskaa, rakkautta, tarvehuone. Olin valmis menemään jättämään vitosluokan taakse, koska muita vaihtoehtoja ei ollut.
Luvusta 11 eteempäin tulee olemaan Harryn ja muiden kutosluokasta :)
I thought I'd let you know.
11 luku tulee varmaa huomenna.
Ja tosiaan kun teen näitä, nii kello on 0.00 suurinpiirtein, et ei tarvii miettii miks nää on nii lapsellisii yms
Mut en oo mikää pikkulapsi -hihih seksi- vaa oon oikeest 14
YOU ARE READING
Drarry fan fiction (suomi
Fanfiction"Tää on niin väärin, kuiskasin pojan korvaan maatessani hänen päällään." Suomalainen Drarry tarina, lue omalla vastuulla. Oon 14 ja yritän olla tekemättä sellasii -hihih seksi- mut yleensä teen tätä öisin kun mul ei oo aikaa päivisin. Jotkut luvut o...