"kırmızı çizgin sanırım?"

646 53 530
                                    

Seokjin elinde oynayıp durduğu zincir kolyeye baktı, en küçük bir detayına kadar inceleme fırsatı bulduğunu düşünüp hoşnut hissetti. Bir süre sonra elinde oyalamayı bıraktı, kolyenin taşını dudaklarına sürtmeye başladı. Et parçasında hissettiği sert bileşen, altında histerik bir cümbüş yaşamasına neden oldu. Dudaklarında yeterli olmadığını düşündü, dişlerinin arasına yerleştirdi kolyenin taşını.

Zinciri yanaklarından gererek tuttu, bir müddet beyaz tende iz bırakacak kadar gerilmişti kolye. Gözlerini kapattı, bir süre sadece süregelen cümbüş hissine kaptırdı kendisini. Alt kısmında yaşadığı renk başını döndürmüştü. Genç adamın zihnine g kuvveti veren bu kolye aynı zamanda inleme sesinin de odada yayılmasına neden oldu.

Gitgel yapar misali Seokjin'in dil vurgununa uğrayan ince metal taşı, sıcak ıslaklığıyla birlikte onu bayıltacak gibi oldu. Keza dışarının bunaltıcı sıcaklığı beyaz tenlinin vücuduna hararet veriyordu, cinsel organında yaşadığı renk ise sıcak havayı ateşe çeviriyordu.

Fakat aniden bu ana ithaf olan korku dolu geçmiş ruhunda beklediği şekilde belirdi, bundan mütevellit duraksadı. Elleri titremeye başladığında yaşadığı orgazm kabusa dönüşmüştü.

Oturduğu koltukta dilinin sıcaklığında erimiş gibi olan kolye taşının ağırlaştığını hissetti, bunun üzerine hiddetle kolyeyi ağzından çekerek masaya koydu.

Gözlerini açtı, açmasıyla beraber titreyen ellerini sigara paketine götürdü, gözleri dolmuştu.

Acı çekiyordu, öyle ki yüreği acımasız düşünceler sebebiyle sızlamaya başlamıştı.

Nefesi kesik bir halde çıkıyor, her an ağlayabileceğini işaret ediyordu. Çakmakla yaktı sigarayı Seokjin, ardından sabırsız bir halde rahatlamak amacıyla dudaklarına götürdü.

Ancak bu işe yaramamıştı ki dudaklarının arasındaki sigarayı içine çekerken sessizce ağlamaya başladı. Derince titreyen vücudu gri dumanın içinde kayboluyor, çaresiz bir halde hıçkırıklara kendini teslim ediyordu...

--Nerdesin anasını satayım? Sabahtan beri oturdum seni bekliyorum.

Taehyung geç kalan müşterisine hiddetle bağırdığında, karşı taraf yorgunca iç geçirdi.

--Trafik var çocuk, biraz daha bekle.

--Sabırsız bir herif olduğumu biliyorsun.

Orta yaşlı adam Taehyung'un devamlı müşterisiydi. Genel olarak anlayışlı bir adamdı ancak ne zaman sinirleneceği de belli olmazdı.

--Bilmez miyim... Az kaldı gelmek üzereyim.

Taehyung sabırsız bir ses tonuyla:

--Öyle olsa iyi olur, senin yüzünden eve hapsoldum kargo bekler gibi.

Dedi, sonrasında adamın yüzüne telefonu kapattı ve beklediği koridorda afallar bir vaziyette etrafına bakındı.

"İşimize devam."

Diye düşündü, ardından odasına gitti ve masa başına oturdu. Etrafa yaydığı takı malzemelerini yokladı, renk olarak hangilerini kullanacağını kafasında tasarladı.

"Öyle bir kolye yapmalıyım ki bir gün yalnız onun boynunu değil benim ellerimi de süslemeli."

Düşündüğü fikir ile keyiflenerek gülümsedi, sonrasında kalıbında siyah deri kullanacağı kolyeyi yavaştan tasarlamaya başladı.

wild mind ㊕ taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin