Seokjin, esmer olanı gerisinde bırakarak arkadaşlarının yanına dönmesiyle sessizleşmişti. İnsanlar konuşurken o karşı tarafta kalan masaya doğru baktığında Taehyung'un içkisini öfkeli bir yüz ifadesiyle yudumladığını ve kendisini izlediğini gördü.
Yutkunarak bakışlarını kaçırdı, iş arkadaşının soru yöneltmesiyle odağını değiştirmiş oldu. Çok geçmeden tekrardan esmer tenlinin olduğu tarafa doğru baktığında Taehyung'un çoktan ortadan kaybolmuş olduğunu gördü, morali gittikçe bozuldu.
Esmer olan dışarı çıkıp ilk zamanda karşılaşmış oldukları grubun yanına gitti, kendisini toparlamak ister bir vaziyette:
--Selam depresifler topluluğu, aranızda bana da yer var mı?
Merdiven başında oturan bedenler arasında dudak piercingi olan bir erkek:
--Oldukça depresif göründüğümüz doğru, selam.
Dediğinde herkes bu tepkiye katılırcasına güldü. Taehyung sinirini yüzünden pek atamamış olacak ki kaşları çatık bir halde yanı başındaki kızın içtiği sigaraya uzandı, kız biraz garipsese de sorun etmedi ve esmer olana sigarasını uzattı. Takım elbiseli olan yarısına gelmiş sigarayı dudaklarına götürdü, o sırada perçemleri mor olan bir erkek:
--Kızların baş tacı olduğundan şüphem yok.
Dedi. Gruptaki üç kızdan ikisi onaylarcasına başını salladı, diğer hanımefendiyse imalı bir tonda konuştu:
--Bence sadece kızların favorisi değil.
Uzun saçlı kızın söylediği sözlerde kast ettiği ilk görüşte Taehyung'u Seokjin ile görmesi ve onların birbirlerine olan bakışlarında anlam sezmesiydi. Bu sözler üzerine esmer beden kızı süzdü, morali bozuk bir halde 'evet' dedi.
O sırada beyaz tenli hem iletişimdeki kopukluğun sıkıntısı hem de Taehyung'u merak etmesinden dolayı dayanamadı, iş arkadaşlarına dönerek:
--Ben bir hava alacağım.
Gülüşerek konuşanlar onayladı onu, Seokjin de daha fazla beklemeden yanlarından ayrıldı, geniş salonda eğlenen bedenleri gerisinde bıraktı ve dışarı çıktı.
Taehyung'u grupla konuşurken bulduğunda yutkundu, esmer olanın hafiften sinirli ve memnuniyetsiz bir yüz ifadesi vardı.
Çekinerek grubun yanına yaklaştığında Taehyung ondan yana döndü ve imalı bir ses tonunda konuştu:
--Oo, benimki geldi sonunda.
Jin birbirine doğru bakıp sırıtan bedenleri gördüğünde utandı ve sinirlenerek esmer tenlinin kolundan tuttu, onu arabaya doğru sürükledi.
Taehyung iç çekerek arabaya bindiğinde yan tarafına geçen Seokjin kapıyı kapattı ve derin bir nefes verdi.
--Tanıdığım ve hoşlanmadığım birkaç kişinin önünde neden benimki diye hitap ediyorsun?
Sinirli beden refleksle direksiyona vurduğunda büyümüş gözlerini beyaz tenliye çevirdi.
--Tek sorun bu mu gerçekten? Beni neden partiye çağırdın onu anlatman gerek!
Jin aynı şekilde yükseldi.
--Eğleniriz diye düşünmüştüm ama sen başka şekilde eğlenmene baktın pislik!
Taehyung 'inanamıyorum' dercesine güldüğünde elini dudaklarına götürdü.
--Kızla sohbet ettim sadece, bunu ciddi mi algıladın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wild mind ㊕ taejin
General FictionSigara kaçakçısı Taehyung ve gece hobisi olan Seokjin.