Taehyung kulaklarını inceden süsleyen kısık sesli müziğin uykusunu bölmesiyle afallayarak gözlerini açtı. Melodi arka tarafından geliyordu. İlk başta olayı kavramak için yerinden kıpırdamadı, sadece müzik haricinde bir eylem gerçekleşiyor mu bunu bilmek istiyordu.
Hafif ayak sesleri zeminde ritim yapıyordu, bunu hisseden esmer tenli ani fakat sessiz bir hareketle arkasına döndü. Seokjin yatağın karşısındaki cama doğru dönmüş, -Taehyung arka tarafında kalıyordu- yavaş vücut hareketleriyle dans ediyordu.
Esmer olan Seokjin kendisini görmediği için memnuniyet duydu ve çaktırmadan onu gözlerinin hapsine aldı. Bu dans hem hüzünlü hem de çekici gelmişti Taehyung'a. Seokjin ellerini havada hareket ettiriyor, arada da parmaklarını yarı çıplak vücuduna değdirerek bedenine ahenk katıyordu. Kasığındaki ağrıyı da bir yandan umursamıyordu.
Müzik cazdı, bu denli Taehyung caz müziği hiç bu kadar ateşe tutuk bir halde dinlememişti.
Bir süre sonra ritim sonlandı, Seokjin pikaba doğru dönüyordu ki Taehyung'un bu oldukça hafif melodi sesine çoktan kalkmış olduğunu görüp istemsizce şaşırdı ve kaşlarını kaldırdı. Esmer tenli dudağının kenarından rahat gülüşüyle karşıladı Seokjin'in gözlerini.
--Ne zamandır beni izliyordun?
Taehyung dudaklarını yaladı ve ima ile sırıttı:
--Ne kadar zamandır izlediğimi hatırlamıyorum çünkü dalıp gitmişim. Hiç bitmemesini dilerdim doğrusu.
Seokjin bu hoş sözlere geri dönüt olarak göz devirdi, huzursuz olduğunu gayet belli etti bakışlarında.
--Dün sana tokat atmalıydım.
Taehyung yöneltilen bu cevap ile sinirle güldü, keza kendisi ne söylerse söylesin Seokjin'in sıkılgan bakışlarıyla karşılaşması zor olmuyordu.
--Yapıp yapıp pişman olanlardan mısın yoksa?
Seokjin pikaptaki plağı çıkardı, sonrasında Taehyung'u ciddiye dahi almaz hissettiren gözlerini esmer tenlinin bakışlarına değdirmeden cama doğru döndü.
--Şu an için evet.
Taehyung derin bir ses tonuyla karşılık verdi:
--Zevk içinde kıvranırken tokatlamayı düşünememiş olmalısın.
Kendisine yöneltilen bu iddialı cevap üzerine tek kaşını kaldırdı Seokjin fakat dudakları sert bir biçimdeydi. Aslında renkli cümbüşü sonuna kadar hissetmişti dün gece, ancak esmer tenliye istediğini verdiği için onun sabah beklemeden evden gideceğini sanmıştı.
Sanılanın aksine de beklediği gibi olmamıştı, keza ağır hareketli dansıyla sabaha uyandığı bir Taehyung vardı karşısında. Tüm bunlara rağmen serseri olarak gördüğü bu gence daha fazla dilediğini vermeye niyeti yoktu Seokjin'in.
--Evine gitsen iyi olur.
Esmer tenli bu sert ve kararlı sese karşılık gözlerini kıstı, sıkıntıyla iç geçirdi.
--Birileri çabuk sıkılıyor anlaşılan.
--Hayır. Sadece aklımın sınırlarıyla oynayamadın, ben de oysaki tahrik etmeme dayanabilecek bir kapasitede olduğunu düşünmüştüm. Bütün o iddialı konuşmaların bir hiç Taehyung.
Seokjin ima dolu sözcükler bahşetmişti Taehyung'a. Esmer olan kendisine göre bu ağır ve buğulu sözler sonrasında beyaz tenlinin tahmin edemeyeceği bir şekilde tepkisine memnuniyet besler gibi yaptı ve kahkaha attı. Bu kahkahanın ardından ani şekilde ciddileşti, öyle ki karşısındaki bedeni keskin gözlerinin esiri yapmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wild mind ㊕ taejin
Ficción GeneralSigara kaçakçısı Taehyung ve gece hobisi olan Seokjin.