"bana haksız olduğumu öğrettin."

381 34 86
                                    

Taehyung yerden fotoğrafları aldı, tek tek inceledi. Gizli çekimlerinin yapılması bir yana neler döndüğünü bilmediği için fazlasıyla öfkelendi.

--Bu seni ilgilendirmez, asıl sen kimin nesi oluyorsun?

Bu vurgulu sözler üzerine yüzünde yara izi olan beden olgun tavrını korudu.

--Ben Jin'in babasıyım. Seni buraya çağırdım çünkü onu zorlamak istemiyorum, bana yardımcı olacaksın... İşin doğrusu ona anlatacağım çok şey var.

Esmer tenlinin kaşları çatıldı, gittikçe sinirlendiğini hissetti fakat bunu belli etmeden ironikçe gülümsedi.

--Ah ne şeker... Ne bok olduğunu bilmediğim bir herifin yanına Seokjin'i getireceğim öyle mi? Çok komiksiniz doğrusu.

Sonrasında aniden gülücük saçmayı kesti, gözleri uyarırcasına hafiften büyüdü.

--Ama ben absürt komedi sevmem bu yüzden bir daha bizi rahatsız etmeye kalkma, paramı ver gideyim.

Bu cüretkar ve cesur kelimelere karşılık yara izi olan yutkundu ve korumasına doğru dönerek göz işareti yaptı. Adam onayı alırcasına başını öne eğdi, odadan çıktığı anda yaşlı beden Taehyung'un yakınına geldi.

--Yalan borcum yok. Mesela annesinin ölmediğini biliyor mu?

Esmer olanın zihninde Seokjin'in yakın geçmişte söylediği kelimeler belirdi.

"Annemi öldüren adam..."

Bundan dolayı yumruklarını sıktı, daha öncesinde bu konuyu konuşmuş olsalardı şu an sıkıntı yaşamayacaktı Taehyung.

--O kadını öldürmeye kalkan sen misin bayım?

Bu soruyla adam tatmin olmuşcasına sırıttı.

--Benim de amacım özellikle bu yanlışı düzeltmek. Jin daha küçücüktü ve her şeyi yanlış anladı... Silah sesi duydu sadece, aynı odada bile değildik.

Fakat Taehyung keskin gözlerini yaralı yüzde sabitledi. Şüpheci bakan bir ifadesi vardı.

--Sana inanmıyorum.

Esmer tenlinin bu kararlı davranışının nedeni yalnızca Seokjin'di. Onun başına bu adam yüzünden bir şey gelmesini istemediği için kendisine her türlü zararın gösterilmesine hazırdı.

Yaşlı adam sabrının sınandığını hissedip derince nefes verdi, ardından birkaç adım geriye gidip kapının dışına seslendi:

--Buraya gelin!

Taehyung yüzündeki öfkeli ifadeyi bozmadı, içeri giren üç görevliyse yara izli bedenin emrini bekler halde duraksadı. Adam göz işareti yaptığında diğerleri esmer olanın kollarından tutmaya çalıştı ancak o bunu erkenden sezip kendisine doğru hamle yapan adamın yüzüne yumruk attı.

Diğer iki görevliden biri o sırada Taehyung'un arkasından hamle yapacaktı ancak esmer tenli dirseğiyle vuracak gibi dönüp adamın afallamasına neden oldu, saliseler içinde fevrice davranarak karşısındaki bedene yumruğunu geçirdi. Tüm bunlar olurken odaya doluşan diğer sadık adamlar emir bekliyordu yaşlı olandan.

Taehyung ikinci bir darbe yaptıktan sonra etrafına baktı, herkes tecrübeli ve planlı bakışlarla onu izliyordu. Sinirle bağırdığında yara izi olan sakin bir ses tonunda konuştu:

wild mind ㊕ taejinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin