Olayın üzerinden nerdeyse 2 hafta geçmişti .Şaşırtıcı şekilde çok sakindi geçen günlerim. Bara gidiyor şarkı söylüyordum .Haftada 4 gün sahneye çıkıyordum .Haftanın 3 günü ise çoğu zaman evde vakit geçirdim .Halamgile gittim.Bazende arkadaşlarla gezdim vakit geçirdim.
Şimdi ise yatakta müzik dinleyip sosyal medyayı geziyordum .Karşıma tesadüf eseri Devran çıkmıştı .Birazcık baksam ne olacaktı ki .Hesabına girdim fotoğraflarına tek tek bakmaya başladım.Lan dedim analar neler doğuruyor .Allah özenerek yaratmış.Sen bu adamın kucağına düştün Asi oda yanlışlıklaydı . Bir daha bu adamı görmezsin nerde çıkacak karşına çıksa bile muhabbet etmezsiniz .İç sesim doğru diyordu .Sinirim bozuldu gerçeklere .
Yataktan kalktım rutin işlerimi yapmak için banyoya girdim .Kendime kahvaltı hazırladım .Bugün eve alışveriş yapsam iyi olacaktı buzdolabı bomboştu.
Üzerimi giyindim , saçımı taradım.
Kapımı kilitledim ve arabama bindim .Yakınlardaki büyük markete gittim .İlk önce sebze -meyve , süt ve tatlı malzemeleri , et ve makarna gibi yemeklik aldım.Daha sonra ped gibi şeylerden aldım .Abur cuburu unutmadım tabii.Kasaya gelince 500 liram gitti.
Eve geldim ilk önce aldıklarımı mutfağa koydum ve üzerimi değiştirdim asla evime dışardan geldiğim kıyafetle duramazdım.
Mutfağa girdim aldıklarımı yerleştirdim.Akşam arkadaşlarımı yemeğe çağırmak istiyordum .Mantarlı tavuk sote , sebze çorbası , pilav ve saray lokumu yapsam yeterdi bence .
İlk önce Bilge'yi aradım akşama işi olmadığını ve geleceğini söyledi .Sonra da Bilge'nin nişanlısı ve arkadaşım Sinan 'ı ve en deli en çılgın arkadaşım Batu yu aradım .Sinan Bilge ile geliriz dedi .Batu ise bir kızla buluşacakmış o yüzden gelmedi.Batu kadar çapkın görmedim .Zamanında bana da yavşamıştı dayağımı yemişti .Çok komikti benden korkmuş ve yüzüme şaşkınca bakmıştı çok sevimliydi .Sonra ise benden özürler diledi .Bana yalaklık yaptı .Çok kısa zamanda sevmiştim onu .Bilge ile ise lisenin ilk gününden beridir arkadaştık .İlk başlarda hep soğuk davranmıştım ona ama hep sıcacık yaklaşmıştı hareketlerime alınmamıştı hiç şimdi ise en yakın dostumdu .Ben bilmesini istediğim kadar anlatırdım o ise anlayışlı davranır çok soru sormazdı .Sinan la ise Bilge sayesinde tanışmıştık .Çok efendiydi ağır abi gibi bişeydi .Az konuşur ama iyi konuşurdu boş konuşmayı sevmezdi ve bu yüzden Batu ile sürekli kavga ederlerdi.
İlk önce tatlıyı yaptım dolapta dinlenmesi için .Saray lokumu en sevdiğim tatlıydı bu arada .Sütlü tatlıların hepsi güzeldi , şebertliler bana göre değildi .Sonra yemekleri yaptım .Yemekler pişerkeen etrafı topladım .Ev zaten tertemizdi .Yemek kokusundan arınmak için banyoya girdim kısa bir duş aldım.
Rahat bir elbise giyindim .Herşey hazırdı .Sofrayı da Bilge kursundu bir zahmet .
Bilge ve Sinan nihayet gelmişlerdi .
"Hoşgeldinizz "
"Hoşbulduk güzellik."
İkisiyle de sarıldım ve içeri buyur ettim.
"Çok güzel yemek kokuları geliyor yine döktürdün mü sen bakiyim ."dedi Bilge.
" Çok bişey hazırlamadım öyle ben hazırladım sende salatayı yapıp sofrayı kur ben dinleneceğim biraz ."
"Yaparım şimdi siz geçin salona."
Sinan koltuğa oturdu bende dizine kafamı koydum bacaklarımı koktuktan sarkıttım.Sinan olmayan abim gibiydi ve yanında çok rahattım .Şefkatle saçlarımı okşadı.
"İyi misin Asi , bu aralar işlerimden dolayı seni aksattım .Var mı bir sıkıntı."
Sinan mimardı ve çok çalıştırdı .
"Yok hiç bir sıkıntı şükür çalışıyorum işte öyle yarın yine sahnedeyim .Aynı hep ."
"Olursa ilk önce bana geliyorsun zaten geçen ki olayı duydum bir daha başına bela almamaya çalış."
"Önemli birşey değildi halloldu işte birşeyim olmadı."
Yarım saat Sinan'ın nasihatlerini dinledim.Her defasında bu kadar uyarmaya ne gerek vardı .Çocuk muydum ben .
"Sofra hazırr gelin hadi."
"Çok acıktım valla" dedi Sinan.
Bilge herşeyi koymuştu .Sofraya oturduk ve yemeye başladık.İkiside yemeklerin çok lezzetli olduğunu söyleyip duruyordu.Sinan herşeyi silip süpürmüştü.
"İyi ki batu yok yoksa bize kalmazdı bu yemekler."
"Koca boğaz Batu ksmslsk."
Yemekler bitince hep birlikte topladık.Bilge ve ben bulaşıkları makineye koyarken Sinan da çay demliyordu.Benim aksime ikiside çay aşığı idi.Çaylar olunca bir bardak içtim .Nişanlı çift kaç bardak içmişti sayamadım .Sonra film izledik abur cuburlarla birlikte. Film bitince evlerine gittiler .Bende etrafı toplayıp odama geçtim .Şortlu gecelik takımımı giydim kısa sürede uyumuşum.
....
Öğlene doğru uyanmış kahvaltımı yapıp biraz dışarda dolaşmıştım .Akşama doğru eve geldim. Bugün barda şarkı söyleyecektim .İlk önce duş aldım ve üzerimi giyindim.
Hazır olunca evden çıktım ve arabama bindim.Bara gelince arabamı valeye verdim.İçerisi yine oldukça kalabalıktı. Eniştemin mekanı İstanbul'un en büyük ve elit insanların gelebileceği bir mekandı.Daha sahneye çıkmama vardı .Barmen arkadaşımın yanına oturdum .İçki içmezdim o yüzden teklif bile etmemişti .Barmenin adı Çağrıydı .Samimi hiç değildik sadece hal hatır sorardık.Yine de arkadaş sayılırdık bence. Saatim geliyordu ayağı kalktım. Etrafa bakınırken arkamda bir beden hissettim .Nefesi boynumu yakıyordu . Biraz daha yaklaştı bana belimden tuttu .
"Bana bir vişneli votka versene Asi kız."
Yüzümü ona doğru çevirdim eli hala belimdeydi ,göğsü neredeyse sırtıma değecekti.Yüzlerimiz çok yakındı. Dudaklarıma baktı sonra gözlerini gözlerime çevirdi.Yutkundu , bakışında sanki şehvet vardı .
"Beyefendiye vişneli votka verir misin Çağrı ."
"Ben senden istiyorum ama ."
"Benim görevim değil karşında barmen var zaten istersen önüne koyar elinede verir."
Aramızdaki mesafeyi uzattım biraz uzaklaştım ondan.
"Geçen gün içki servisi yaptın ya "
"Bir arkadaşımın yerine servis yapmıştım ."
"Şimdi burda napıyorsun peki?"
"İzlede gör " dedim ve sahneye doğru çıktım.Arkamdan bana bakıyordu özellikle kalçama .
Öyle kıvırtırsan bakar tabiki Asi ."
Sahneye çıktım ve şarkıya giriş yaptım.Herkes bana bakıyor ve şarkıma eşlik ediyordu.
Devran ise bana şaşkınca ve gülümseyerek bakıyordu .Ona baktığımı anlayınca göz kırptı.Şarkıları söyledikten sonra aşağı indim. Çoğu kişi hala ıslık çalıp alkışlıyor Asi diye bağırıyordu .
Devran yanıma geldi .İyici dibime kadar sokuldu .Bu kadar yakın olması hoşuma gidiyordu ama uzaklaştırmam lazımdı.
"Sesin çok güzelmiş , demek burada şarkı söylüyorsun, buraya birkaç kez geldim ama seni daha yeni görüyorum."
"Haftada 4 gün buraya geliyorum .Burada olmadığım zamanlar gelmişsindir ."
"Olabilir."
"İzninle benim gitmem lazım ."
"Konuşuyorduk nereye gidiyorsun."
"Eve gitmem lazım daraldım burada çok durmam zaten pek ."
"Anladım seni bırakıyım mı evine?"
"Gerek yok arabam var Teşekkürler."
"Görüşürüz o halde."
"Pek sanmıyorum görüşeceğimizi .İyi geceler ."
Birşey demesine izin vermeden bardan ayrıldım.
Kapının önünde beklemediğim birisi vardı ve çok sinirli bakıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi Kadınım +18
RomanceYetişkin İçerik , Şiddet ve Argo İçeren Bölümler Sıkça Bulunur.😍👊