Bölüm 1

3.6K 61 34
                                    

"Ahh yine mi keder ama artık yeter, yine kapıda kara geceler .."

"Aaa cidden yeter ya "
Yan komşum benim gibi yalnız yaşayan 20'li yaşlarında genç bir kızdı .Eve genellikle sevgilisini getirir inleme seslerini tüm apartmana duyurdu ama bir haftadır sevgilisi gelmediğine ve kederli şarkılar söylediğine göre ayrılmışlardı.Bir haftadır iğrenç sesiyle apartmana konser veriyordu kız en çokta bana odalarımız dipdibeydi çünki.Bugün çok yorgundum ve saçını yollamamam için hiç bir sebep yoktu bence.
"Sabret Asi sabret birazdan susar sende uyursun." diye
kendimi avutuyordum.Neyse ki öyle olmuştu.

İlk önce kendimi tanıtayım değil mi?
Adım Asi .Asi Güz .Annesinin Asi kızı , babasının hiç bir şeyi .

Babam beni sevmezdi çünkü tek çocuğuydum , kızdım .Babam erkek istiyordu ,köyde erkek evlat nimetti .Babannem sürekli beni ezerdi babamı da doldururdu erkek olmadığım için. Bunlara katlanamamıştım .Liseyi bile okumama izin vermemişlerdi.Babam dövmezdi asla ama öyle laflar ederdi ki dövmekten beter ederdi.Tehditler ederdi .Babamla ortak özelliğimiz annemdi .Ben annemi ne kadar çok seviyorsam babamda annemi hastalıklı bir şekilde seviyordu.

En sonunda dayanamamış İstanbulda ki galamın yanına kaçmıştım . Babam çok kızmıştı beni alıp evlendirecekti ama annem bende giderim buradan deyince susmak zorunda kalmıştı.

Halam benden sadece 5 yaş büyüktü .Eniştemle 4 sene önce köyde karşılaşmışlardı.Eniştemin annesi eskiden bizim köylüymüş.İlk görüşte aşık olmuşlar ve gizli gizli görüşmüşler .Dedem duyunca halamı dövmüş.Eniştem halamın o halini görünce dayanamamış kaçırmış İstanbul'a .Şimdi ise 3 yaşında bir kızları vardı.Eniştemgil çok zengindi.Halam sürekli gelip okumamı yanında kalmamı istemişti .Bende en sonunda gelmiştim yanlarına.

Eniştemin barları vardı bazen çıkıp şarkı söylerdim .Bunun karşılığında harçlığımı çıkarıyordum .Liseyi bitirdim , üniversiteyi kazandım yarım sene okudum ama yapamadım kafam çok karışıktı bende okulu bıraktım.Halam kafamı toplamam gerektiğini söyledi bende eniştemin mekanında çalışmak istiyorum dedim .Şarkı söylemek benim için terapi gibiydi.Sesimin güzel olduğunu söylerlerdi beni dinleyen herkes .Eniştem güzelde maaş veriyordu .Bana fazladan para vermiyordu hakkım neyse onu veriyordu çünkü çok ısrar etmişti.

Babam annemle görüştürmüyordu bizi buraya ilk geldiğim zamanlar . Çalıştığımdan beri biraz para yollayınca annemi benim yanıma gönderiyordu arada .Canım annem geçen gün gelmişti özlemimizi biraz olsun gidermiştik.Bol bol vakit geçirip gezmiştik.

Gece barda çalışıyordum gündüzde öğlene kadar yatıp , akşama kadar ya evde oturuyordum ya da arkadaşlarımla vakit geçiriyordum.Bugünde o günlerden biri olsun isterdim ama daha saat 11 di ve o kızın iğrenç sesiyle uyanmıştım. Güne kötü başladım yani.Uykum kaçmıştı birdaha uyuyabilceğimi sanmıyordum.

Yataktan kalktım banyoya girdim.Uzunca bir duş aldım rahatlamak için .Kısa kırmızı bornozumu giyindim ve banyodan çıktım .Kurulanınca parfümlü vücut kremimi sürdüm her yerime .Bu kokuya bayılıyordum.Bakımlı birisiydim , kendime hiç erinmez bakardım.Saçlarıma kremler sürer maskeler yapardım .Yüzüme de aynı şekilde çok önem verirdim. Geçen sene de lazer yaptırmış tün kıllarımdan kurtulmuştum şuan o konuda çok rahattım .Annem bana hep halası kılıklı derdi .Onun gibiymişim süslü ve bakımlıymışım.Halama gerçekten de çok benzerdim huy olarak.Asiliğimi de ondan almışım öyle derlerdi köyde .Annem halamı çok severdi o yüzden beni ona emanet etti iyi bir hayat yaşayayım diye.

Asi Kadınım +18  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin