POYRAZ KAPIYI SEN AÇICAKSIN

257 16 2
                                    

Poyraz'ın Ağzından;

Armina'yı öpmüştüm ve bu hayatımdaki diğer kızları öpmekten çok farklıydı. Genelde kızlar beni öpmek isterdi. Ben öylesine öperdim. Armina'ya karşı başka bir şeydi sanki. Ona söylemesemde sanırım ona bağlanıyordum. Onsuz geçen hergün içinde onu düşünüyordum. Arkadaşlık dicem o da değil öpüşmüştük çünkü. Ya da anlık bir şey.

Onu öptükten sonra arkadaki oha sesleri kimden geliyo diye bakmak isteyen Armina utanıp beni öpmeyi bırakmıştı. İstemsiz gülüyordum. Birden ayağa kalktım. Kuzey gelmişti. Benim en yakın arkadaşım. Hemen gittim sarıldım. O arada Nisa ve Armina salak salak bize bakıyorlardı. Ardından annem ve babam geldi. Anne der demez Armina kaçmıştı. Onun kaçışını görürken gülmeden edemedim kendimi. Salak kız ya. Bugün hastaneden çıkarıyorlarmış bizi. Hemen eşyalarımızı topladık. Birden telefon çaldı. Bizim kampı Uludağ'a taşımışlar hemen Kuzey'i de çağırdım. Babamın arabasını aldık ve hemen yola çıktık bomba gibiydik be. Yolda giderken şarkılar açtık baya eğlendik. İstemsiz Armina'ya bakıyordum ve yakalandım. Güldü bana. Hayatımda ilk oluyor bu cidden.

Arabadaki herkes uyuyordu önde Kuzey oturuyordu. Armina'yı izlemek ve biraz dinlenmek için sağa çektim. Arkamı dönüp onu yarım saat falan izledim. Tam arabayı çalıştırmak üzere önümü dönücekken Nisa'yı bana ve Armina'ya bakarak sırıtırken gördüm.

" Ne var be " diyerek güldüm.

" Çok mu aşık oldun len"

"Nisa seni döverim kızım sus kız uyancak yanlış anlıcak"

"Uludağ'da çıkma teklifi et daha romantik olur"

"Cidden mi "

"Şaka yapmıştım ama sen bilirsin diyip" kahkaha attı. Sonra herkes uyandı.

Armina esnedi ve ben onu hala izliyordum. Daha doğrusu izliyormuşum farkında değilim. Birden sırıtarak önüme döndüm. Arabayı çalıştırdım.

Gelmiştik. Arabadan indik ve sınıftakilerle sarıldık. Sonra odamızı gösterdiler. Nisa'yı başka birinin yanına atmışlar. Armina ya benle kalıcaktı ya Kuzey'le. Tabiki de beni seçerdi demi. Diye düşünürken Armina'yı resepsiyondaki adamla kavga ederken buldum. Harbi salak bu kız. Kal işte yanımda.

" Lan siz manyak mısınız ? Ben daha çok gencim beni nah erkekle aynı odaya koyarsınız.Seni gölün içine atarım üstü donar inşallah. Göt lalesi. "

"Hanımefendi sakin olur musunuz lütfen. Şuan yaptığınız çok ayıp. Başka odamız yok maalesef. Ya Poyraz Bey ya da Kuzey Beyle kalmak zorundasınız."

Aralarına girip Armina'yı çekmeye çalışsam da kız kavgacı çıktı. Nasıl bir güç bu ya. Bi kız nasıl bu kadar güçlü olabilir. O anda Kuzey geldi. Ben Nisa'yı aldım kanka dedi. Bu çocuğu döverdim valla. O an dank etti ben Armina'yla kalıyım diye yapmıştı vaay. Tam Armina'yı ikna edicekken resepsiyondaki adam "Nisa Hanım Kuzey Bey'in odasına geçti siz o odaya geçebilirsiniz." dedi. Salak adam. Armina hemen eşyalarını topladı. Gitti. Bende arkasından bakakaldım. Daha çok götüne baktım. zuahhahah. Tam odamın kapısından girdim. İçerde Armina. O anki mutluluğum çok fenaydı hemen sarıldım. Bana yaklaştı ve ;

"O odadaki kız beni kovdu Poyraz çok fena kırıldım kusura bakma canım ama bu odaya sahiplendim ." dedi ve sırıttı.

Yerim la bu kızı. Bende hemen kahkaha attım.

" O zaman bu akşam geçmek bilmez dedim." ve güldüm.

" Hahahah çok komik yanımda tecavüz düdüğüm var. "

O an işte yarıldım ikimizde gülmeye başladık. Akşam film izlicektik hemde korku. Artık sarılırdı. Planlar süperdi . Lanet olsun süper zekam ve ben. Birden kapı çaldı. O bana bakıyordu sen aç diye ben ona.

" Sen evin hanımısın sen aç."

"Sende bir beysin kadın kaldırılmaz göt."

" Bir hanımefendi göt demez. Kalk kız kapı aç."

"O kapıyı açarsam eğer senle konuşmam."

Evet kapıyı ben açtım. Kuzey ve Nisa içeri girdi. Kanka olmuşlar. Hatta selamlaşmaları varmış. Vay anasını. Biz daha kavga edelim kapıyı kim açıcak diye. Tabu getirmişer. Akşama kadar oynadık. Sonra gittiler. Asıl planım başlıyordu. KORKU FİLMİ YEEAHHH. Hemen bilgisayarımdan açtım aynı yatağa yan yana oturmuş,filmi izlemeye başladık. Yarısına gelmiştik ve bu kız sarılmıyordu. Heyecanla filmi izliyordu. Bi an ben mi korkuyor numarası yapsam diye düşünmedim değil.

Armina'nın Ağzından;

Aşırı korkuyordum ama ona sarılmamı istiyordu biliyorum. Sarılmıcam banane . Salak kendini çok zeki sanıyor. Filmin yarısınaydık bana dönüp bu daha hiçbir şey küçük hanım demişti. Sıçtım galiba. İçimden konuşurken birden ekranda cinler belirince çığlığı bastım ve Poyraz'ın kucağında. Evet filmin devamını ona sarılarak geçirdim. Sonra film bitti tam kalkıcaktım ki Poyraz uyuyordu. Olum ben kalkamam ki uyuyan insanı uyandurmak günaf. Kalkmadım ve kafamı omzuna koyup uyudum.

KURTARICIM BİR METEOR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin