Baran'ın bana güzel değilmişsin demekki demesinden sonra Bay Meteor'un dediği içimi rahatlatmıştı. Neden Baran? Neden beni sevmedin gülüw. Seninle tükürüklü çocuklarımız olacaktı. Mesaja daha cevap vermediğim aklıma geldi ve hemen cevap verdim. Öyleyimdir yazıp gönderdim. Egom birazcık uzaya kaçmış olabilir. Mesajın gelmesiyle telefona koştum ama kesinlikle merak ettiğimden değil belki acil durum falan olur diye. Kilidi girip mesajı açtım.
"Ne kadar mütevazisin sen öyle ya. Saka yapmıstım ben güzel değilsin ama belki buna yarın sahilde otururken karar verebiliriz ;) "
Resmen cıkma teklifi bu ama ben de Armina'ysam naz yaparım ulen.
" Yarın işim var ama belki bi 10 dakkamı ayırabilirim planıma bakmam lazım :D "
" ooo 10 dakka ha ... pki pki anldm bn . Sevgili falan mı var ? "
Oha resmen sevgilim var mı diye sordu. Kötülük tayyymm
" Var da yarın onunla bulusmıcam. Başka işlerim var "
"Anladıım. Bence yarın işlerini birlikte halledebiliriz yardıma gelirim yani istersen ;) :) "
" Alışverişe gidicem okulun yaz kampı için erkekler alışverişi sevmez diye bilirim ama :D "
" Benim de okul yaz kampım var belkl aynıdır ha ? "
" Bilemicem jfjdjfjsj olabilir "
" Yarın saat 12 de masal kafenin orda ol birlikte gideriz. Gider misin demiyorum
bak. Gidicez hahahajdje"
" Ya gelmezsem ? " diyerek tavrımı belli etme kararı aldım vee yolladıım. Her şey vericeği cevaba bağlı ona göre onunla arkadaş olabilirdim belki de.
" Gelmezsen buluruz ;D "
Vovovo haraam gitmicem tabiki de bulsun bakalım. Zuhahahhaha cevap vermicem.Hala numarasıyla duruyor arasa tanımam suan bok diye kaydedicem.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Bir insan tatilde saat 10 da nasıl uyanır ya. Nasıııl ?¿ Neyse en azından hazırlanırım. İyi oldu bi yandan." İcimden yine konuşurken banyoya koştum. Duşumu aldıktan sonra saclarımı hic ellemedim taradım ve acık bıraktım. Üstüme aloha yazan renkli tişörtümü, altıma siyah şortumu giydim. Evden çıkarken de beyaz kısa converselerimi ayağıma geçirip kendimi dışarı attım. Şimdi almam gerekenler listesi şortlar elbise, terlik ,mayo ,plaj çantası ,güneş kremi ve aksesuarlarımdan oluşuyooo. En sevdiğiiim.
Alışveriş merkezine girdigim gibi kendimi kıyafet mağzasında buldum bi çok şeyi bulmustum. Ödemek için kasiyere gittim. Kartımı uzatırken adam bacaklarıma bakmaya başladı. Çok rahatsız olmuştum ama direk alıp gidiceğim için bekledim. O sırada adam mağazanın ben varken ışığa gerek duymadıgını falan soyledi. Ben almıyorum dedim ve elinden kredi kartını cektim. O arada yere çantam düştü almaya eğilirken adamı yerde gördüm. O an şoka girmiştim. Kalktığımda karşımda meteor Poyraz vardı.
Alışveriş merkezinde yemek katına çıktık. Poyraz benden teşekkür bekler gibiydi.Bende nazikçe teşekkür ettim. Hala korkuyordum.
" Hayırdır Armina hanım nazik nazik davranmalar falan korktunuz heralde " dedi ve sırıttı. Gıcık olmadım değil.
" Ne alakası ver sen olmasan ben onun gelecegine geçirirdim de sen önce davrandın. " dedim. O an ikimizde deli gibi güldük. Sanırım Poyraz ve ben iyi arkadaş olabilirdik. Çok canayakın. Bide uğraşmasa daha iyi olur ama neyse. Poyraz'a kalkıcagımı soyleyip eve dogru yurumeye başladım. Evde dinlemem lazımdı. Yarın sabah erkenden okulun servisine binip yaz kampına gidecektik. Yol uzun. Eve gidip bavulumu ayarladım. Bütün şortlarımı kısaca tüm dolabımı bavuluma sığdırdım. Bu da yetenek bnc. Tam yatağa uzandığım anda mesaj geldi. Elime aldım ve tam bekledigim kişi sevgilim.
" Armina sen çok iyi bi kızsın ve cidden beni haketmiyorsun. Ben böyle ilerletemiyorum. Kusura bakma. İyi geceler." Tamam işte bu acıtmıştı. Ağlayarak uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARICIM BİR METEOR
DiversosArmina nasıl bu kadar şanslı ? Armina basket oynayan, hep gezen ve etrafındakileri gıcık etmeye bayılan esmer güzeli bir kızdır. Hayatta çoğu şeyi takmayan,kendinden emin bir kızdır. Sosyalliği ve konuşkanlığı sayesinde neredeyse herkes tarafından t...