•Wool'un Yetimhanesi•

833 22 0
                                    

Alice Lewis ve Tom Riddle'ın hikayesi bir yetimhanede başladı...

Yetimhane müdüresi Madam Hasel çok katı biriydi. Her çocuğa bağırır çağırır onları azarlardı. Tabi bunu çocukların ziyaretçileri geldiğinde yapmazdı aksine çok iyi davranırdı.

Tom ile Alice aslında hiç anlaşamazlardı ama bir gün onlara bir ziyaretçi geldi. Yıllardır ziyaretçi gelmeyen iki çocuğa bir ziyaretçi gelmişti. Tabi Madam Hasel buna şaşırdı, çocuklarda şaşırmıştı gelenin bir doktor olduğunu düşünüyorlardı ama o bir doktor değildi bir büyücü idi.

Madam Hasel: Buyrun beyfendi, yukarı çıkalım aslında Tom ile Alice hiç ziyaretçi gelmez şaşırmadım değil..
Buyrun beyfendi geçin, öhm Tom, Alice ziyaretçiniz var..

(Koyu olan yazılar iç sesler olacak.)

Alice'in iç sesi: İyi de bize hiç ziyaretçi gelmez ki kesin doktor falandır yine ugh! Ardı kesilmiyor.

Albus Dumbledore: Merhaba çocuklar ben Albus Dumbledore

Tom:Siz bir doktor musunuz?

Albus Dumbledore: Hayır Tom, ben bir profesörüm.

Alice ve Tom: Profesör mü?

Albus Dumbledore:Evet öyle, Hogwarts'ta bir profesörüm

Tom: Hogwarts mı? Orasıda neresi

Albus Dumbledore:Sözümü bölmezseniz anlatacağım elbette, Hogwarts bir büyücülük okulu orada büyü yaparız ve kendimizi geliştiririz

Alice'in iç sesi:Büyü mü? Her neyse..

Albus Dumbledore:Çocuklar kendinizi hiç ifade edemediğiniz durumların içinde buldunuz mu? Lütfen bana karşı dürüst olun.

Tom:Evet, Alice'de bende bu durumları yaşadık. Ve bize farklı olduğumuzu söylüyorlar..

Alice:Evet bay Dumbledore Tom doğru söylüyor.

Albus Dumbledore: Hogwarst'ta ki herkes farklı..Bende farklıyım.
Size Eylül'de iki mektup gelecek.Biri Alice için diğeri Tom için bu mektupları önemseyin Hogwarts'ta davet edildiğinizi gösteren şeyler bu mektuplar çocuklar..Umarım Eylül'de görüşürüz.

Tom'un iç sesi: Alice'e biraz gıcıklık yapsam fena olmaz.

Tom:Bay Dumbledore Alice eşyalara dokunmadan hareket ettirebiliyor.

Alice'in iç sesi: Ama Tom bunu söylemeyecekti bana söz verdi! bende onun bana söylediğini söyleyeceğim

Alice: Bay Dumbledore Tom ise yılanlarla konuşabiliyor.

Albus Dumbledore: Bunları okula geldiğinizde konuşacağız hem bunlar normal şeyler değil çocuklar, siz farklısınız çok farklısınız...

Alice: Hani söylemeyecektin bana söz vermiştin Tom!

Tom: Sende bana söz vermiştin ama söyledin onu ne yapacağız Alice!

Madam Hasel: Bağırmayı kesin aptal çocuklar hemen aşağı yemeğe iniyorsunuz!

Tom ile Alice: Peki Madam Hasel!











Selam! 326 kelime oldu çok cringe değildir umarım ilk kitabım olduğu için birazcık endişeliyim hepinizi seviyorum! Oy ve Yorum atmayı unutmayın!

Tom Marvolo Riddle ve Karanlık Leydisi 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin