Tom,Benjamin,Adrian,Alice,Daisy,Jack ve Mia derse girdi bu ders ise Hufflepuff ve Slytherin'in ortak dersiydi.
(Profesör Lupin olacak o dönem kimin profesör olduğunu bilmiyoruz bu yüzden.)
Remus Lupin:Evet çocuklar, bugün böcürt ne onu öğreneceğiz. Peki böcürt hakkında önceden bilgi sahibi olan biri var mı?
Alice ile Mia aynı anda parmak kaldırdılar.
Remus Lupin:Buyrun Bayan Lewis anlatabilirsiniz.
Alice:Kişinin en çok korktuğu şeye dönüşebilme özelliğine sahip olan yaratık. Böcürt'leri yenmek için en çok korktuğunuz şeyin komik bir halini düşünmeniz ve "Riddikulus" demeniz gerekir.
Remus Lupin: Tebrik ederim Bayan Lewis Slytherin binasına +10 puan!
Tom:Aferin Lewis bir şeyler biliyormuşsun. Diye Alice'in kulağına fısıldadı.
Alice:Tebrik etmene ihtiyacım yok Riddle. Dedi Alice
Remus Lupin:Evet ilk siz Bayan Lewis, unutmayın Riddikulus demeniz yeterli.
Alice aynanın karşısına geçti. Ve korkusuyla yüzleşmeye hazırlandı.
Aynaya baktığında, Kendi cesedi ve onun başında duran Daisy vardı! Daisy Alice'i öldürdüğünü söylüyordu, ardından Tom gelip ona aptal bir böcek olduğunu söylüyordu..
Alice birden Riddikulus diye bağırdı.
Ve Daisy erkeğe, Tom ise kadına dönüşmüştü. Tabi Tom'un karizma yerle bir :)Remus Lupin:Tebrikler Bayan Lewis diyerek güldü.
Sıra sizde Bay Riddle buyrun
Tom'dan Anlatım.
Aynanın karşısına geçtim, ve aynaya baktım..
Karşımda Alice yerde çığlıklar atıyordu, ve en sonunda Alice yerde can verdi. Bunu yapan ise Mia'ydı...Daha sonra hiç beklemeden Riddikulus dedim. Ardından Alice göle düştü gerçekten çok tatlı görünüyordu aynı zamanda komik :) hoşuma gitmişti, yani mutlu olması..
Tom'dan Anlatım Bitti.
Alice ve diğer herkes Tom'un böcürtüne şaşkınlıkla baktılar ama sonradan kendilerine geldiler.
Remus Lupin:Bravo! Bay Riddle.. yerinize geçebilirsiniz ve sırada Jack Cope, geçebilirsin Jack
Jack aynanın karşısına geçip ona baktı ve aynadan Daisy ile Alice'in Onunla dalga geçtiklerini gördü.. Jack ilk defa bağırmıştı. Hemde çok acı bir şekilde..
Riddikulus diye bağırdı. Yere çöktü hemen Alice onun yanına gitti. Daisy'de öyle...
Remus Lupin:Zor olsada başardınız tebrikler, Bay Cope
Sıra da Mia Jolie, buyrun Bayan Jolie..
Mia aynanın karşısına geçtiğinde karşısında Tom'un cansız bedeni vardı.
Mia ağlamaya başladı ve Riddikulus bile diyemedi..
Tom hemen Mia'nın yanına gitti. Onun başını okşayıp geçti gitti diyordu. Alice onları görünce aklına bir anı geldi..Alice'in aklına gelen o anı..
Tom ile Alice Yetimhane'nin bahçesinde oturuyorlardı. Alice'in bir numaralı düşmanı Sage Alice'in başına büyükçe bir taş atmıştı.
Alice acı içinde çığlık atarken Tom Alice'in başını okşayarak
"Tamam Sakin Ol
Burdayım, Geçti
Seni Asla Bırakmayacağım
Sakin Ol Alice...Aklına gelen anı sonu.
Alice'in gözleri dolmuştu. Remus Lupin dersi bitirmişti.
Alice hemen kimseyi dinlemeden Odasında doğru yola koyuldu.Alice Slytherin Ortak Salonuna girip hemen odasına çıktı. Kapıyı kitledi, üstüne kapı büyüyle açılırsa diye kitaplığı ve yatağı büyü ile kapının önüne dayadı.
Odaya sessizlik büyüsü yaptı ve çığlıklar ata ata ağlamaya başladı.
Onun için canını bile vereceği arkadaşı artık başka kişilere destek oluyordu..
Alice yıkılmıştı.
Tom Mia'nın yanındaydı.
Daisy ile Jack Alice'i arıyordu.
Daisy en sonunda odaya geldi ve kapıyı açmaya çalıştı kapı kitliydi Alice sessizlik büyüsünü kaldırıp, sesini düzelterekAlice:Duştayım her kimsen git!
Diye bağırdı.
Daisy ona inanıp gitti.
Alice yine sessizlik büyüsünü yaptı ve ağlamaya devam etti..Alice akşam yemeğine indiğinde gözleri kıpkırmızı olmuştu.
Daisy sordu
Daisy:Noldu kızım gözüne!?
Alice:Sakin ol ya! Şampuan kaçtı gözüme kızardı Merlin ya!?
Daisy: Tamam be kızma ye şu yemeğini..
516 Kelime! Yorucu bir bölümdü..
En beğendiğiniz bölüm neresi? Oy ve Yorum atmayı unutmayın! Sizi seviyorum! Görüşmek üzere <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle ve Karanlık Leydisi 🖤
Hayran KurguTom aşkı öğrenebilir miydi? ya da biri ona aşkı öğretebilir miydi? Bu hikayede bunları öğreniceğiz