•Hogwarts 4•

413 15 19
                                    

Mia,Benjamin,Adrian ve Tom bu grup yakında okulda popüler olur.

Alice,Jack ve Daisy dışında herkes o grubun olduğu yere bakıyordu ve aralarında konuşuyorlardı. Alice bu konuşmaların bazılarını dinledi.

X-Off ya şu Mia denen kızın yerinde olmak için nelerimi vermezdim ya

Alice: Her şeyini verirdin Aptal!

Y-Tom çok yakışıklı bak gör kanka bu Tom'la Mia iki güne sevgili olurlar

Z-Yok kanka bence olmazlar bu Mia ile Benjamin eskiden flörtlermiş. Ben öyle duydum

Alice: Oha abi neler biliyorlar bunlar ya!?

Daisy:Alice sen ne diyorsun?

Alice:Ha? Pardon ne diyordunuz?

Jack:Alice diyoruz ki şu Dumbledore bir adana getirse şöyle yesek falan OQKAKWMSİKWJSOWNİ

Daisy:LWKOSLWOEKWJOSLQKWOJ

Alice:Komik mi? Ha ha ha gidiyorum ben!

Daisy:Kızım gel ya takılıyoruz!

Alice:Uykum var Weasley yarın konuşuruz! Görüşürüz Cope!

Jack ve Daisy: Görüşürüz Alice!

Alice odasına gelmişti, Tom yoktu o biricik yandaşlarının yanındaydı.

Alice buna çok sinir oluyordu, nasıl Tom'la arasına bu kadar büyük duvarlar girmişti.Anlamıyordu.Anlayamıyordu...

Alice Tom'la konuşmaya karar verdi, ona neden soğuk davrandığını soracaktı..

Alice bekledi..

Bekledi...

Bekledi...

Tom sonunda geldi.

Alice:Tom konuşabilir miyiz?

Tom:Riddle'a noldu Lewis?

Alice:Ugh! İyi ki konuşalım dedik!

Tom:Soru sordum ama sen bilirsin, her neyse ne konuşacağız?

Alice: Şey To-

Tom yüzüne mutlu bir ifade yerleştirip;

Tom:Ne o yoksa intahar falan mı ediceksin! Yardım etmekten mutluluk duyarım!

Alice Tom'un suratına sert bir tokat yapıştırdı.

Alice:NE O ÖLMEMİ İSTEYECEK KADAR BENDEN NEFRET Mİ EDİYORSUN!?

Tom:BANA BUNU YAPMAYA NASIL CÜRET EDERSİN!? SEN APTAL BİR FAREDEN BAŞKA BİR ŞEY DEĞİLSİN!

Dedi ve devam etti;

Tom:EVET APTAL! SENİN ÖLMENİ İSTEYECEK KADAR SENDEN NEFRET EDİYORUM!

Alice bu sözlerden sonra yere çöktü ve ağlamaya başladı.Tom odaya sessizlik büyüsü yaptı..

Ardından bir Cruciatus büyüsü geldi...

Alice yerde çığlıklar atıyordu,fakat onu kimse duymazdı..

Ardından bir tane daha..

Bir tane daha..

Ve bir tane daha..

Alice en sonunda bayıldı.Tom odadaki sessizlik büyüsünü kaldırıp kapıyı kilitledi. Alice'i yatağına yatırdı.
Sonra kendisi yatağına yattı,fakat uyumadı..Küçüklüğünden beri kâbuslar görürdü,çoğu zaman uyumazdı sabaha karşı uyurdu..

Alice sabah uyandı, uyandığında her şeyi hatırlıyordu ve bunu anlatmamaya karar verdi çünkü Tom'un daha kötüsünü bile yapacağını biliyordu.

Tom ve Yandaşları iksir dersine gitmişlerdi
Alice ve Daisy'de öyle.

İksir dersine geç kalan Jack yüzünden Hufflepuff binası -5 puan düşmüşlerdi..
Farklı bir bina olsaydı örneğin Slytherin herkes ona nefretle bakarlardı çünkü puan kaybetmek onlar için bir hayat kadar değerliydi.
Hufflepuff'lar üzüldü ama Jack'e nefretle bakmadılar,bu herkesi şaşırttı tabiki..

Horace Slughorn:Bugün ki iksirimiz
Yaşayan Ölünün Yudumu, adından da anlaşılabileceği gibi, içeni sanki ölüymüş gibi göründüğü derin bir uyku konumuna sokan bir iksirdir.Bu iksiri en güzel şekilde yapan birine küçük bir şişe Felix Felicis iksiri verilecek..

Yaşayan Ölünün Yudumu İksiri yapılışı;

•Standard İksir Suyu
•Tozlaşmış Çirişotu Kökü
•Pelinotu İnfüzyonu
•Kediotu kökü
•A Uyutma Fasülyesi
•A Tembel Hayvan Beyni
•Ay çiği

Herkes iksiri yapıyordu, iksiri patlamayan sadece Tom,Mia ve Alice vardı..

Mia'nın iksiri de koyduğu yanlış bir malzeme yüzünden bozuldu.

Mia:Hadi ama ciddi olamazsın bile bile Alice'e verdin Felix Felicis'i off. Umarım Tom kazanır!

Tom ile Alice'in yanına gitti Horace Slughorn ikiside iksiri doğru şekilde yapmışlardı..
Profesör Slughorn ikisini de Felix Felicis ile ödüllendirdi..

Tüm dersler bitti ve Hogwarts'a gece çöktü..

Tom, Astronomi Kulesinde tek başına oturuyordu..
Alice ise Daisy ile dışarda oturuyorlardı tabi Argus Filch'e yakalanmamak için içeri girdiler.

Alice gizlice Argus Filch'e yakalanmadan Astronomi Kulesine çıktı ama orda Tom vardı, bunu farketti ve aşağıya iniyordu ki Tom Alice'i fark etti,

Tom: Alice ne yapıyorsun burada?

Alice:Buraya hava almaya gelmiştim, seni gördüm gidiyordum merak etme

Tom:İyi git, ben bu gece Mia'nın yanında olacağım. Haberin olsun aslında gerek yok ama olsun.

Alice:Madem haberim olmasına gerek yok neden söylüyorsan saçmalık!
Her neyse kötü geceler eski DOSTUM!

Alice son kelimeyi bastıra bastıra söylemişti ve Hogwarts'a gece çökmüştü...

















606 kelime! Dünden beri bir sürü senaryo kurdum kafamda,yeni bölümü öyle yazdım..
En sevdiğiniz bölüm var mı? Varsa neresi? Oy ve Yorum bırakmayı unutmayın! sizi seviyorum <3 görüşmek üzere!

Tom Marvolo Riddle ve Karanlık Leydisi 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin