Jack şok halde Alice bakıyordu, Alice ise noldu anlamında bakışlar attıktan sonra konuşmaya başladılar.Tom ise onları gizlice dinliyordu..
Jack:Alice Tom senin neyin? Yani neyin oluyor?
Alice:Arkadaşım yani aslında arkadaşımdı demek daha doğru olur..
Jack:Anladım. nerede tanıştınız?
Alice:Biz yetimhanede büyüdük Tom'la..
Jack:Anladım istersen sarılabilirim?
Alice kollarını açtığında Jack'de kollarıyla sardı, Tom kıskançlıktan kuduruyordu ama oradan uzaklaştı..
Alice: Ben en iyisi odama gideyim sarıldığın için teşekkürler. Bay Cope :)
Jack:İyi Geceler. Bayan Lewis :)
Alice hızla Slytherin ortak salonuna gitti ve şifre ile binasının ortak salonuna giriş yaptı.
Ortak salonda Tom ve arkadaşları vardı. Alice hemen yukarı çıkmak üzere iken biri ona seslendi.
X:Hey! Lewis
Alice: Ne var?
X:Adım'ı bilmiyor musun?
Alice:Bilsem öyle seslenirdim değil mi?
X:Adım Adrian Soy Adım Brown
Alice:Anladım Brown ne istiyorsun?
Adrian:Arkadaşını kıskanma Lewis herkes arkadaş olabilir değil mi?
Alice:Cidden tek konu bu mu?
Adrian:Evet Lewis tek konu bu
Alice'in iç sesi:Biz böyle konuşurken Tom'un yüzündeki o sırıtma gerçekten sinirlerimi bozdu.
Alice:Ugh! İnan Adrian ne seninle konuşmak ne de Tom'u geri arkadaş olarak istiyorum! Uykum var ve saçmalıklarını dinleyecek durumda değilim!
Alice bunları söylediğinde Tom'un yüzündeki sırıtış anında nefret dolu bakışlara dönmüştü, ancak öfkesini haykıracağı anda Alice ortak salondan ayrılıp odaya kaçmıştı.Tom'un odaya geleceğini biliyordu ama en azından sakinleşinceye kadar gelmezdi.
Tom'u tanıyordu..
Aradan 2 saat geçti Alice uyuyordu Tom odaya geldi.
Tom'un anlatımı;
Odaya geldiğimde Alice mışıl mışıl uyuyordu. Onu gerçekten çok mu kırmıştım? Bilmiyordum..
Biraz saçlarını okşadım..
Ondan sonra hemen dişlerimi fırçalayıp, pijamalarımı giyip saatimi ayarladıktan sonra kendi yatağıma geçip uyudum.
Tom'un anlatımı bitti.Sabah olmuştu
Tom: Günaydın Alice
Alice:Evet ondan Tom
Tom: Hayırdır trip falan mı atıyorsun?
Alice: Hayır Tom. Yeni arkadaşlarınla hayatında başarılar!
Tom:Teşekkürler!
Tom'da Alice'de üstüne siyah kıyafetler giyip,cüppelerinide giyip odadan çıktılar.
Tom yeni arkadaşlarının yanına gittiğinde,Alice ise Daisy'inin yanına gitti.
Daisy:Günaydın Alice! Nasılsın?
Alice: İyiyim, sanada günaydın sen nasılsın?
Daisy: Bomba gibiyim Jack dün gece ne yaşadığınızı anlattı bence çok iyi bir çift ola-
Alice:Daisy ondan hoşlanmıyorum, bu benim sorunum değil ama kusura bakma..
Daisy:Saçmalama kızım! Ne alaka ben sadece yakıştırdım, takma kafaya be!
Alice: Teşekkür ederim Daisy
Daisy ile Alice sarıldılar.
Onlar sarıla dursun bizde Tom'la yeni arkadaşlarına bir bakalım..
Tom: Günaydın.
Adrian:Günaydın,naber?
X:Bizim hatrımızı sorma ama konu Tom olunca naber ha? Öyle olsun Brown
Tom:Kavgayı kesin! İyiyim Adrian, hâlı hatrı sorulmamış Benjamin sen nasılsın?
Benjamin:İyiyim,sağol be Tom sen olmasan kimse hâlimi sormaz be!
Tom:Çokta önemli değil.
Tom,Büyük salonda gözleri ile Alice'i arıyordu..
Alice ile Daisy'i gördü, Alice mutluydu, Tom'da öyle.. :)
Benjamin:Hey Tom! Burada mısın?
Tom:Buradayım, ne konuşuyorduk?
Adrian:Kesinlikle burdasın, dostum!
Tom:Ders başlıyor, hemen gidelim.
417 kelime! Derse girsinler diğer bölüm 4. Yıla atlıyacağız kusura bakmayınn! Oy ve Yorum atmayı unutmayın! Sizi seviyorum! Görüşmek üzere 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle ve Karanlık Leydisi 🖤
FanfictionTom aşkı öğrenebilir miydi? ya da biri ona aşkı öğretebilir miydi? Bu hikayede bunları öğreniceğiz