•Hogwarts 3•

442 14 10
                                    

4.Yıldayız..

Tekrardan Hogwarts Ekspres'ine gidiyorlardı Alice ile Tom

Alice:Yeni yıl hakkında ne düşünüyorsun Riddle?

Tom:Yeni yıl inan umrumda değil,arkadaşlarım ile derslerime odaklanmış bir şekilde olacağım.

Alice:Her zaman ki Tom işte ne beklersin ki zaten aptal Alice

Tom:Senin ne yapacağını sormayacağım zaten o aptal Cope ve Weasley ile takılacağına eminim.

Alice: Senin arkadaşlarından iyidir Riddle.

Tom:Seninle aynı yerde oturmaktan bile iğreniyorum

Alice:E git o zaman?

Tom:Yer kalma-

Alice:Ah Riddle, sen şuna arkadaşlarım beni yanlarında yer tutacak kadar önemsemiyorlar desene :)

Tom:Ah aptal Lewis, 1-Asla bir daha sözümü kesme
2 ise be-

Alice:Beni kontrol edemezsin Riddle.

Tom:Ugh! Kime laf anlatıyorsak deyip gözlerini devirdi.

Alice: Tanıştırayım ben Lewis Alice Lewis.

Yol boyunca daha da konuşmadılar. Tom eğer Alice'e cevap verseydi bu tartışma asla bitmezdi, bu yüzden cevap vermedi ya da bu zahmete hiç girmedi.Kim bilir..

Sonunda Hogwarts'ta gelmişlerdi. Herkes içeri doluşmuştu zaten herkes yorulduğu için yemek yiyip,ortak salonlarına çekildiler..
Tabi Alice ve Daisy dışında onlar hâlâ büyük ortak salonda dedikodu yapıyorlardı.

Alice yetimhanede ki kıza olan nefretini Daisy'e anlatıyor, Daisy ise Alice'den daha çok kızdan nefret ediyor.Onlar gerçek arkadaşlar..

Sonra yanlarına Jack geldi. Hufflepuff üniforması ile sarı saçlarıyla muhteşem görünüyordu..

Alice ve Daisy Jack'e merhaba dedikten sonra konuşacaklardı ki onlar gelene kadar..

Tom ve Yandaşları evet bu gruba bu ismi Alice bulmuştu..

Benjamin:Hey!Lewis naber?

Alice:Noldu? kafana taş falan mı düştü aptal! Nasıl olduğumu falan soruyorsun.

Adrian:Lewis inan umrumda değilsin ama sa-

Alice:Umrumda değilsem söyleyeceklerini dinlemek zorunda değilim değil mi Brown?

Benjamin bir ıslık çaldı ve şöyle dedi:

Benjamin:Hadi ama Lewis biraz konuşalım bak eğer arkadaşını elinden aldık diye kızıyorsan-

Tom:Ben bir eşya değilim Benjamin beni alıp veremezsin!

Benjamin gözlerini devirdikten sonra gitti,Adrian'da peşinden..

Alice:Hadi gitmiyor musun Riddle? Hadi git arkadaşlarının yanına.

Tom:Nereye gidip gitmiyeceğimi sana sormayacağım değil mi Lewis?

Daisy:Hadi o zaman biz gidelim, Jack Alice hadi kalkın.

Tom:Bay bay Lewis!

Alice:Bay bay Riddle! Dedim ve sahte bir gülümseme yaptım.

Uzun aradan sonra dersler son bulmuştu ve Tom ile Yandaşları Büyük ortak salonda oturuyorlardı.

Benjamin:Tom sen bu Alice'i nasıl sevdin ya baya Cadı bu

Adrian:E zaten Cadı ya Aptal! Hahahahahah

Benjamin:Komik miydi? Gülmedim

Adrian:Zaten şaka değildi.

Tom:Ne demiştin Benjamin?

Benjamin: Diyorum ki sen bu Alice'i nasıl sevdin??

Tom: Alice'i sevmiyorum sadece katlanmak zorundaydım o kadar.

Benjamin:Anladım, zaten katlanılacak biri değil sinir bozucu bir böcek deyip göz devirdi.

Adrian:Niye sana laf soktu bir güzel girdi diye katlanılacak bir kız olmuyor mu? hahahahah

Benjamin:Seni döverim Adrian adam ol.

Tom:Diyorum ki şu Slytherin binasındaki Mia'yı alsak mı gruba?

Benjamin:Olmaz.Asla ve katiyen hayır!

Adrian:Benjamin'e katılıyorum.

Tom:Niye güzel,zeki,acımasız ne güzel kız işte.

Benjamin:O kız benim eski flörtüm olmaz

Tom:Olmaz bişey ben ikna ederim.

Benjamin ve Adrian:O zaman olur kanki!

Tom bir kaç dakika sonra Mia adlı kızla beraber Benjamin ve Adrian'ın yanına geldi.Artık Tom ve Yandaşları 4 kişilerdi...









457 kelime! Nasıl bölümdü? Hoşunuza giden bir bölüm var mıydı? Varsa hangi bölümdü?Oylarınız ve yorumlarınız beni mutlu eder. Oy ve Yorum atmayı unutmayın! Sizi seviyorum! Görüşmek üzere <3




Tom Marvolo Riddle ve Karanlık Leydisi 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin