•Hogwarts 5•

401 17 6
                                    

Alice:Günaydın bana diyip esnedi.

Tom ve Yandaşları ise Ortak salonda oturuyorlardı.
Alice ve Daisy Slytherin ortak salonuna indiler,Tom ile arkadaşlarını gördüğünde hemen ortak salondan çıktılar onlarla muhatap olmak istemiyorlardı.

Jack ile Büyük Ortak Salona geldiler,

Hufflepuff'lar gerçekten çok sıcakkanlıydı..

Alice bazen neden Slytherin olduğunu düşünürdü..
Herkes Slytherin'lerin kötü ve egolu olduğunu düşünüyordu.
Ama onlar kendi içlerinde çok sıcakkanlı insanlar,keşke bunu dışarı da gösterseler..

Alice,Daisy ve Jack konuşurken yanlarına biri geldi, Gryffindor cüppeli biri o şuan okulun yakışıklı olan çocuğuydu. Yani Tom'la yarışıyordu,ama Tom onu takmıyordu tabii..

Tom ile Yandaşları geldi.Tabi Gryffindor'lu çocuk Dippet'ın ayağı kalkmasıyla beraber kendi binasının masasına gitti.
Okul müdürü olan Armando Dippet konuşmaya başlamıştı. Kimse Dippet'ı dinlemiyordu,tabi Hufflepuff'lar dışında kimse. Herkes yemek yemek istiyordu fakat Dippet konuşmayı bitirmiyordu.

Alice:Ugh! Hadi ama yemek yemek istiyorum!

Tom:İlk defa sana katılıyorum Alice.

Alice:Gerekli değil Ridd- Tom.

Benjamin:Bu ihtiyarı öldürecek olanlar benimle gelsin hepimiz beraber Azkaban'a gidelim.

Tom:Ben gelirim

Adrian:Bende gelirim

Daisy:Bende gelirim valla!

Alice:Bence hemen yapalım şu işi!

Aralarında tek Mia gelmek istemedi, O Tom'un acımasız,cesaretli,güzel dediği kız öyle değilmiş..

Tom,yemekten sonra Benjamin ve Adrian'ı alarak uzaklaşıcaktı ki bir ses duydular.

Mia:Çocuklar! Beni bekleyin!

Tom:Mia artık bu gruptan değilsin.
İtiraz istemiyorum. Seni bir bu gruba ben aldım ben çıkarıyorum. Dedi ve devam etti;

Tom:Bizden nefret eden Alice ile Daisy bile bize yardımcı olabileceklerini söylediler! Ama sen ağzını bile açmadın. Yazık sana..Çok yazık!.. deyip büyük ortak salondan çıktılar.

Herkes derse girdi, Slytherin ile Gryffindor binasının dersi ortaktı ders ise Kehanet dersiydi, kimse bu dersi sevmezdi.

Sybill Trelawney:Herkes sıra arkadaşının bardağını alıp bakacak ve bizlere yorumlayacak.

Sybill Trelawney

Sıralar şu şekilde olacak çocuklar;

Alice-Tom
Adrian-Benjamin
Daisy-David
Mia-Ethan
...

Sybill Trelawney bunları açıklarken Alice onunla konuşmaya gelen çocuğun ismini öğrenmişti onun adı David'di..

Tom ile Alice birbirlerinin bardağını almıştı ikiside kehanetleri çözmeye çalışıyordu.

Alice:Ugh! Hâlâ bulamadım! Acaba Profesöre sorsam yardım eder mi? Sorayım bari..

Alice: Profesör Trelawney! Bana yardım edebilir misiniz?

Sybill Trelawney:Tabiki, Bayan Lewis..

Profesör Trelawney bardağa baktığında yüzünde korkunç bir ifade vardı Tom'a nefretle bakıyordu..
Sonrasında Alice'in bardağına baktığında ona da nefretle bakıyordu.
Kehaneti açıklamadı ve dersi bitirdi.

Tom ile Alice şaşırmıştı..Sonuçta kehanetleri gördükten sonra Profesörün nefret dolu bakışlarına neden maruz kalmışlardı? Bilmiyorlardı..

Diğer ders ise Karanlık Sanatlara Karşı Savunmaydı...Bu derste Böcürt ne demek onu öğreneceklerdi...



















379 kelime!Oy ile Yorum Atmayı Unutmayın! Sizi seviyorum! görüşmek üzere! <33

Tom Marvolo Riddle ve Karanlık Leydisi 🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin