Eylül geldi çattı (kısa kestim kusura bakmayın) Tom ile Alice'in Hogwarts mektupları gelmişti.
Bavullarını toplayıp gittiler ama yanlarında koca bir adam vardı bu kişi Rubeus Hagrid'di. Onunla yeni tanışmışlardı Alice onu sevmişti fakat Tom yetimhanedeki herkese yaptığı gibi ona da ısınamamıştı.Alice arkadaşı Amy'den ayrıldığı için üzülmüştü ama yeni bir yer keşfetmek hoşuna gitmişti.
Hagrid yol boyunca Tom ile Alice Hogwarts'ı anlattı artık bir çok şeyi biliyorlardı
Rubeus Hagrid: Çocuklar bunlar biletleriniz bunlarla Hogwarts trenine binip gidebilirsiniz.
Hagrid perona nasıl gidileceğini anlattıktan sonra duvardan geçip Hogwarts Ekspres'ine gelmişlerdi hemen beklemeden bir kompartman'a bindiler.
Yol boyunca konuşmadılar yanlarında iki kişi daha vardı biri
Jack Cope diğeri ise Daisy Weasley idi
Jack ile Daisy çocukluktan arkadaşlardı.Aynı Tom ile Alice gibi ama Tom ile Alice pek arkadaşa benzemezlerdi tabii sadece birbirlerinin sırlarını bilirlerdi o kadar onun dışında Tom, Alice ile görünmekten hoşlanmazdı ama onu hep korurdu yetimhanede hep zorbalığa uğrayan Alice'i hep Tom kurtarırdı onlar çok iyi bir çift olabilirlerdi ama bunu hiç denemediler çünkü daha küçüklerdi.
Sonunda Hogwarts'ta gelmişlerdi tüm ihtişamı ile oradaydı işte Tom ile Alice ve diğer bütün büyücü ile cadılar Hogwarts'tan etkilenmişti. Kayıklara bindikten sonra onları çokta yaşlı olmayan orta yaşlı bir kadın karşıladı.
Minerva McGonagall: Hogwarst'a Hoşgeldiniz çocuklar!
Burada büyü yeteneklerinizi geliştirip iyi birer Büyücü ve Cadı olacaksınız! Hogwarts'ta 4 tane bina vardır Gryffindor
Hufflepuff
Ravenclaw ve
Slytherin!
Seçmen şapkanın seçimleri ile binalara ayrılacaksınız şimdi Büyük Salona geçebiliriz..Minevra McGonagall: İsimlerinizi okuduğumda buraya gelip oturacaksınız ve seçmen şapka binanızı seçecek!
Jack Cope!
Seçmen Şapka:Hufflepuff!
Daisy Weasley!
Seçmen Şapka:Slytherin!
David Grey!
Seçmen Şapka:Gryffindor!
Alice Lewis!
Alice'in iç sesi:İşte sıra bendeydi umarım Slytherin çıkarım Tom Slytherin'i cazip bulmuştu,Tom'dan uzaklaşmak istemem..
Seçmen Şapka:Slytherin!
Tom Alice'e gururla bakıyordu çünkü Alice'i seviyordu arkadaşı olmaktan pek haz etmese de onu korumak hoşuna gidiyordu..
Tom Marvolo Riddle!
Tom'un iç sesi:Slytherin olmak istiyorum umarım olurum. Alice'de ayrı kalmak istemem ama çokta umrumda
Seçmen Şapka:Slytherin!
Böyle böyle herkes binalarına yerleşti. Tom Alice soğuk davranıyordu nedenini anlamayan Alice Hagrid'in bahsettiği Astronomi Kulesi'ne gidecekti. Profesör McGonagall'dan izin alıp Astronomi Kulesine çıktı.
Astronomi Kulesi soğuktu. Alice soğuğu severdi. Yanına Daisy Weasley geldi onu sevmişti ama Daisy çok konuşuyordu.
Daisy: Selam Alice! Ne arıyorsun burada?
Alice:Selam Daisy, ben oturuyorum birazcık canım sıkılmıştı o kadar.
Alice'in iç sesi: Tabi canım sevdiğim arkadaşım beni umursamıyor diyemiyorsun ya Alice
Daisy: Kimse için üzülme Alice sen çok güzelsin ve içtensin, samimisin.
Daisy'nin bu sözleri Alice'in içini ısıtmıştı. Daisy ile sarılıp aşağıya indiler.
Tom kendine yeni arkadaşlar bulmuştu bile bu Alice'in canını sıktı.
Tom ise onu umursamıyordu bile..Alice: Tom gördün mü beraber kalıyormuşuz
Tom: Maalesef gördüm
Alice çok bozulmuştu yüzüne yansıtmamaya çalışıyordu ama becerememişti tabii..
Alice:Neden yetimhanede beraber kalıyorduk keş- neyse umrunda bile değil zaten ben Profesör ile konuşup halletmeye çalışırım Tom kusura bakma..
Tom arkadaşlarıyla konuşuyordu Alice'i dinlemiyordu. Alice'in bunu farketmesi uzun sürmedi. Gözünden bir damla yaş döküldü ama Tom'un umrunda bile değildi..
Alice Profesör ile konuştu fakat ikna edemedi. Bu Alice'i üzmeli miydi? Bilmiyordu..
Ardından Alice ağlamaya başladı. Jack onu gördü ve yanına gitti.
Tom ise koridordan geçiyordu. Alice ile Jack'i gördü onlar ne yapıyordu anlamaya çalışıyordu.
Jack Alice'i sakinleştirdikten sonra ona sarılıp onun yanağından öptü.
Tom kıskanmıştı. Ardından Alice'in Jack'e gülüp onun yanağından öptüğünü görünce daha fazla sinirlendi. Sonra yanlarına gittiTom: Alice? Ve adını bilmediğim diğeri?
Alice: Onun adı Jack diğeri değil. Ayrıca ne oldu? Artık yanıma uğramazsın diye düşünmüştüm
Tom:Ne alâka?
Alice: Yeni arkadaşlarından bahsediyorum? Her neyse
Alice Jack'in elini tutup göz devirerek gitti. Tom ise arkalarından baka kaldı..
570 kelime! Her neyse umarım iyi ilerliyorumdur.
Sizce güzel bir Final mi yapalım kötü üzücü bir Final mi yorumlara yazabilirsiniz! Oy ve Yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tom Marvolo Riddle ve Karanlık Leydisi 🖤
FanfictionTom aşkı öğrenebilir miydi? ya da biri ona aşkı öğretebilir miydi? Bu hikayede bunları öğreniceğiz