O günden sonra zaten okula gelmiyordu. Amaaaan :D Gelmezse gelmesin sanki çokta umrumdaymış gibi .Hıh -.-
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Ertesi gün okula gittiğimde bahçeden adımımı atar atmaz tüm gözler bana döndü. Sanki..ım Korkarak bakıyorlardı. Dedikodlar dolanırken ortalıkta 2 kızın konuşmasına kulak misafiri olmuştum. Allah kahretsin! Nerden öğrendiler ki?! '' Aa, bu Asya değil mi? '' , '' Hani kızdığı kişiler ona bulaşınca hastanelik eden mi?'' , ''Aynen o! '' Nasıl öğrenmişlerdi ki??? Evet sadist bir kişiliğim var ve psikopatım ama bu sadece bi anlığına sinir krizi geçirince olmuştu. Uff! Şimdi birde bununla uğraş! Kim çıkarsıysa bu dedikoduyu onu bulup 30 yerinden bıçaklayıp- O üzün konuşmayı yapacağımı mı sandınız? Fzla üşengecim bn tmm mı .s.s.s Nyse işte sadece gebertmek istiyorum! Boşverip sınıfa doğru ilerledim. Kantindeki o sürtük, benim tabirimle '' ETEKSİZ '' kapıda arkadaşlarıyla konuşuyordu. Tam takmadan onları gireceğim sırada , ''Hey! '' dedi. Al bi de bununla uğraş. Ona 'Ne var?' gibisinden bir bakış attım. Bana , ''Ooo, kızlar bakın psikopat Asya'mızda buradaymış.Ne oldu yoksa dedikoduları duymadın mı?'' dedi. Tabi ya! O çıkarmıştı bu dedikoduları. Şimdi ben seni!
Her zman cebimde minik bir makas taşırdım. Nedenini bilmiyorum tamam mı bana sormayın. Onu kullanmak bugüne kısmetmiş. Hemen koştuğum gibi üzerine atladım. Saçından tuttuğum gibi kafasını duvara vurmaya başladım. Sağ ve sol yumruk... Tırnak , tekme... Tamamdır halloldu dediğimde bi eksiklik vardı ama neydi. Tabi ki de makas! Hemen çıkarıp üstünde oturdum. Makası cebimden çıkardım. Tam saçını kesecektim ki bir el kolumu tutup buna engel oldu. Kim tahmin edin? Tabi ki Meriç şaka mı yapıyosunuz klişelerin bol olduğu bir hikayey okuyosunuz tmm mı .s.s.
''Bırak kolumu! '' dedim. Tutmaya devam ettiğinde ''Bıraksana gerizekağılı!'' diye bağırdım. Bana yaptığı şey öyle şaşırttı ki.
O. AZ . ÖNCE. BANA .TOKAT . MI .ATTI?!
''Senin varya ben..'' diyerek tam gidecektim ki çok ızgın olduğunu farkettim. Birden ''KİMSE BANA KÜFÜR EDEMEZ BUNU O OLMAYAN BEYNİNE SOK!!' diye bağırdı. Höst yavaş gel öküze bak. Gözlerim doldu. Ama şöyle ki asla ağlamam. ''Ne bağırıyosun be manyak herif?!! Hem sen kimsin de bana tokat atıyorsun?!! Böyle bir cesaret nerden geldi lan sana! Yürek mi yedin yoksa!!! '' diye onun bağırışının 2 katı kadar bağırdığımda şaşırmışa benziyordu. Ne o yoksa ağlayıp kaçacağımı mı zannediyordum.? Hahahah . Çok beklersin göttoş, QAPAQ.
////////////////////////////
O olaydan snra oldukça popüler olmuştum. Ayrıca birde şu mal ''ETEKSİZ'' in çıkardığı dedikodudan dolayı herkes benden korkuyordu. Mal benim geçmişimi söylerken akıl edememiş. Mal işte aq . Tescilli , organik , gübrelenmiş mal.!
Ayrıca o gün Meriç'i bi güzel benzetmiştim. Artık ben bir POPULARIM tmm mı cnıs .s.s.s :D
Zil çaldığında hızla okuldan çıktım. Tam eve gidiyordum ki sokağı dönünce bilin bakalım kimi gördüm? Bizim eteksiz ve arkasında 5 kız 1 oğlan. Ne ironi. Hiç beklemezdim (!).
______________________
Arkadaşlar çok ama çok özür diliyorum. Aslında hikayeyi bırakacaktım fakat Kuzenim sağolsun dvam et dedi. Bende devam ediyorum.
Sizleri seviyorummm :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♛♕Sapığım♕♛
Genç KurguO, oldukça yakışıklıydı . Kabul ediyorum. Ama, o benim, SAPIĞIMDI. Meriç . Annesi ve babası onu terk etmişti.O da ailesinden miras kalan fazla parayla bir ev tutmuş orda oturuyordu. Amcasının bir holdingi vardı ve o da o holdingin %30uyla en büyük...