-Kayra ?
-...
-Kayra iyi misin ???
-...Alçin normal bir şey dediğini düşünüyordu. Ne oldu ki birden bire derken Kayra konuşmaya başladı.
-Sen benim için şükür mü ettin ?
-Bunun için mi doksan saat boş boş baktın ?
-Malummm sizi zor aldık hanım , böyle şeyleri duymak biraz farklı hissettiriyor yani.
-......
-Şey bak ben cidden özür dilerim Alçin. Ama çok sinirliydim. O adam .... Neyse boşver. Ben gerçekten iyiyim.
-Ya nasıl iyisin bak bağırtma beni bahçede akşam akşam. Ayakta duramıyorsun ya. Eve gidiyorsun Kayra bak beni cidden sinir etme.
-Hayır.
-Ya sabır tamammmm. Git otur babanın yanında yemekten sonra da zaten konvoy var.
-Tamam hanım sen ne istersen.Derken çoktan ezan okundu. Kayra gülerek baş selamı verdi. Sonra da Agaha kaş göz yaparak ona yardım etmesi için çağırdı. Alçin de arkadaşlarının yanına yürürken güldü. Deli çocuk diye düşündü.
Herkes duasını yaptıktan sonra hurma ile oruçlarını açtılar. Kaçamak bir şekilde Kayraya baktı, Alçin. Kendi gibi pek yemek yemeyen birini nasıl buldu diye düşünürken Eylül koluna vurdu.
-Kızım az bak azzz. Valla herkese rezil oluyorsun.
-NE ! KİMEE ?
-Bizim kızların zaten hepsinin ağzındasın ben sana diyim.
-Onlarada başlarım şimdi haa.
-Tamam kuzum bir şey demedik sakin aaa..Eylül gülerek kafasını kaldırınca Ömer ile göz göze geldi. Bu çocuk da bir şey var gibi diye düşündü. Umarım onunla alakalı bir şey değildir diyerek yemeğe devam etti.
Kızlar masayı topladılar. Herkes namazını kıldıktan sonra vakfı kapatarak arabalara yöneldi. Ömer İstanbula geldiğinde bir arkadaşı ile buluştuğu için onun arabası ile katılacaktı. Eylül ev Eda bir arabaya , Esma ve Alçin, Alçinin arabasına , Alya, Kayra ve Agah ise Cevdet beyin arabasına geçtiler. Diğer komşular da kendi arabalarına geçince hareket etmeye başladılar.
Alçin kemerini takarken durgun olan arkadaşı Esmaya döndü. Bir şeyler var gibiydi fakat söylemiyordu. Alçin arabayı hareket ettirmeden Eylüle mesaj attı siz yola çıkın ben size yetişeceğim yazdı. Sonra Esmaya dönerek ona bakmasını sağladı.
-Canım iyi misin sen ?
-.....
-Esma ??
-.....
-Allah Allah. Kızım bir şey soruyorum.
-He.. Efendim.
-Ne oluyor Esma hayırdır kardeş ?
-....
-Canım bak bana anlatabilirsin biliyorsun. Her zaman bir çözümü olur.
-Alçin... Onun kim olduğunu buldum.
-Kimin kim olduğunu buldun ?
-Hani beni sürekli gizli bir şekilde izleyenin...
-KİMMİŞŞ SÖYLE DİREK VERELİM KAYRAYA.
-Sakın ol bir öyle değil.
-Nasıl Esma anlat artık gına geldi. Yetişmemiz gereken birrrr konvoy va...
-Agahh.
-NEEEEEĞ.
-Duydun işte. Hep şapka ile gördüğüm için bir anlam veremedim ama o işte. Bugün sesinden tanıdım. Okulun bahçesinde arkadaşları ile konuşurken de bu ses vardı. Ben eminim o.
-Yaniii ne desem bilemedim. Tanımam etmem. Kayraya sormaya kalksam ne diyebilirim ki.
-Ben ne yapacağım lütfen bana bir yol göster korkuyorum.
-Korkmaaaa. Dur bir sakin ol. Kimmiş o ya böyle sürekli gizli bir tavırlarrr.. Hesabını soracağız sen hiç merak etme. Şimdi gidelim konvoya katılalım. Bana bırak o işi ben halledicem.
-İyi ki varsın.
-Sende kız. Hadi bağla kemerini YETİŞMEMİZ GEREKEN BİR ZAFER VAR..
-Ahhahaa senin bu imanınla başımız dertte.
-Tamam sakinim hadi gidelim.Kemerleri bağlayarak çıktılar yola kızlar. Evet mücadeleleri çok güzel bir işti. Diğer vakıf arkadaşları ile de irtibata geçerek güzel bir video hazırlamak için yola koyuldular.
Filistin bayrakları ,
Türkiye bayrakları ,
Direniş müzikleri ,
Özgürlük ezgileri ve tüm marşlarrr...