B-4 : ŞAŞKINLIK

29 5 0
                                    


İki gün sonra...


Alçin POYRAZESERDEN..

-Ya kızım ne alışverişi yaaa istemiyorum alışveriş falan ben..

-Yapma şöyle başkan sana hiç yakışmıyor.

-Sabır.... Bakın kızlar evden bir şeyler giyerim ben ve evden çıkmayacağım..

-Hazır mısınızz kızlar benden günah gitti yeter bu kızın bize çektirdikleri..

-Sakınnn bakkk sakınnnn kalktığım annn kendinizi yerde bulu.....
Öyle üzerime atladılar kiii öldüm sandım.... Kemiklerim kırıldı galiba ahhh... Varya ben de Alçin POYRAZESERDEN isem size dünyanın kaç bucak olduğunu gösteririm...

-Tamam ahh tamam gidelim yeter tamammm..

-Hehh şöyle...

-Ben bu başkana hiç güvenmiyorum...

-Al benden de o kadar ne planin var senin bizim üzerimizde söyle bakalım.

-Aynen dökül....

-Ya sabır siz istediniz ve gidiyoruz eğer gitmiyorsak çizim yapmam gerekiyor beni salınnnn...

-Tamam tamam hazırlan aşağıdayız ben araba ile geldim seninkine gerek yok şunun şurasında 4 kişiyiz zaten....

Aşağıya indiler hepsi bende hazırlandım tam dışarı çıkarken telefonum aklıma geldi tekrar yukarı çıkmak zorunda kaldım. Ahhh şu merdivenler... Bir bildirim geldi telefonuma hayırdır...Biri boğaz turu esnasında çektiğim bir fotoğrafın altına yorum atmış...


"Manzaranız manzaram olsun"..

Yok artık kim bu densizzzz..... Ayrıcaaa hangi hakla bana böyle bir şey demeye cüret edebilir. Sen kimsin de bana böyle bir şey yazıyorsun benim manzaram sana hiç bir şey olamazzzz...

- Alçiiinnnn Alçinnn kızım kızlar seni bekliyor...

- Ay geldik patlamasınlar..

İki gündür herkese karşı soğuktum istemediğim bir şeye sürükleniyordum.. Kimse benim ne istediğimi sormuyordu bile herkes olacak olacak siz hele bir görüşün diyip diyip duruyodu....Ahh çıldıracağımm....Yola koyulduk bir kere bile konuşmadım en sonunda onlarda pesetti. Müzik açıp son ses şarkı söylüyorlardı bir kere bile eşlik etmedim çünkü gerek duymadım canım bir şey istemiyordu....Bir yerde durduk. Güzel bir mağazaya benziyordu el mahkum girdik peşlerinden..

-Buyrun Hoşgeldiniz ben Esmanın liseden arkadaşı Deniz.. Geçin şöyle oturun rahat konuşalım.

-Canım hoşbulduk nasılsın ? dedi Esma. Onlar konuşurken bende biraz göz gezdirdim mağazaya.

-Sizin içindi değil mi bedeniniz nedir?

-36...

-Anlamadım.

-36 diyorum...

-Ama standart 38 ile başlar ben size dar kalıp gösteririm gelin buyrun....

-Kıza neden 36 diye saçmalıyorsun..

-Çünkü burada olmam zaten saçmalıkkk...

-Buyrun böyle geçin hangi renk ve ne istiyorsunuz???

-Ver işte bir şeyler sen??

-Anlamadım...

-Aaa şey biraz heyecanlı da ondan saçmalıyor o ben tarzını şöyle açıklayayım şimdi Deniz, elbise uzun olsun ama dar kesim olmasın böyle elbise süzülüyor gibi dursun üzerinde ve renk derseniz önce su yeşili ile başlayabiliriz bence çünkü gözleri ile uyumlu olsun..

-NAMÜTENAHİM-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin