Al treisprezecelea mesaj
Continuarea...
Zayn-Malik69 : esti o minciunoasa .
Ariana-Ari21: nu-i adevarat ,eu nu mint ,am o educatie diferita fata de tine .
Zayn-Malik69 : ba da esti ,ziceai ca parintii tai nu-si permit ca sa poti vizita New York-ul , am aflat ca faci parte dintr-o familie foarte bogata din Londra.
Ariana-Ari21 : dar nu m-am referit la bani ,cum ca din cauza asta nu si-ar permite .
Zayn-Malik69 : atunci la ce te-ai referit .
Ariana-Ari21 : m-am referit ca parintii mei nu isi permit sa ma lase singura in New York .
Zayn-Malik69 : e clar ca nu stii sa te exprimi ,sincer ,chiar nu are nici un sens ceea ce spui tu .
Ariana-Ari21 : pentru mine are sens ceea ce am zis .
Zayn-Malik69 : in momentul in care spui ca nu isi permit bineinteles ca imi zboara gandul ca nu au bani .
Ariana-Ari21 : nu sunt genul de persoana care sa se laude cat de bogata este ,dar tu pe deasupra chiar esti genul asta de persoana laudaroasa.
Zayn-Malik69 : ma laud fiindca am cu ce .
Ariana-Ari21 : stii ceva m-am saturat de toate astea, asa ca iti spun un mare LA REVEDERE .
Zayn-Malik69 : copila proasta si inocenta .
Ariana-Ari21 : nu sunt proasta si nici inocenta .
Zayn-Malik69 : stiu ca inca esti virgina, asa ca nu trebuie sa-mi spui ca numai esti inocenta .
Ariana-Ari21 : veziti de treaba ,Malik !
Zayn-Malik69 : deci sa inteleg ca nu vei mai iesi cu mine la o cafea cand vin in Londra .
Ariana-Ari21 : bineinteles ca nu ,acum lasa-ma in pace chiar nu mai avem ce discuta .
Gata si cu acest capitol :)
Va rog sa nu imi mai lasati comentarii de genul asta"next" ,sincer nu inteleg daca va placut sau nu ,eu chiar vreau sa va stiu parerile pentru ca ele ma motiveaza sa scriu in continuare,imi pot da seama ca nu este cea mai geniala poveste sau cea mai buna ,dar cred ca merit o scurta parere din partea voastra .
Va multumesc ca cititi ,va iubesc !
Sper sa va placa :)
YOU ARE READING
Wattpad 2
Teen Fiction#Ea o simpla admiratoare . #El un scriitor popular si talentat . All Rights Reserved 2015 ©RalluRelly