Capitolul 4

2.3K 268 17
                                    

Capitolul 4

Am clipit de  cateva ori dupa ce am auzit numele Malik , mi-am indreptat privirea catre usa si acolo era el cu doua buchete de flori in mana ,unul i l-a dat mamei ,iar celalalt cred ca este pentru mine .Ma simt din ce in ce mai agitata , ce cauta el aici ?

Tata a inceput sa mearga cu Zayn spre masa ,iar mama in spatele lor a inceput sa imi faca semne ca sa ma ridic .M-am ridicat ,indreptandu-ma spre ei ,l-am observat cum ma studiaza din cap pana-n picioare ,ma simt ciudat .

- Domnisoara Grande . Zice trecandu-si limba peste buza inferioara ,apoi si-o musca scurt .Am inghitit in sec si am simtit niste fiori pe maduva spinarii ,acesta mi-a dat buchetul de flori .

- Multumesc ! Ii zic cu jumatate de zambet .

- Placerea este de partea mea .

M-am uitat la mama care si-a dres vocea ,apoi a inceput sa vorbeasca .

- Haideti sa ne asezam .

Mama a venit langa mine ,s-a aplecat si mi-a soptit :

- Du-te si spunei lui Josh sa coboare mai repede ca altfel am sa ma supar pe el .

- Ahm,bine .Ma scuzati , zic si ma ridic de la masa .

Ii simt privirea pe mine ceea ce ma face sa merg repede .

Am batut de doua ori in usa camerei lui Josh , apoi am auzit un intra .

- A zis mama sa vi jos ca altfel se va supara pe tine . .

- O sa fie plictisitor .Ofteaza ridicandu-se din pat ,isi incalta adidasi ,apoi se mai uita o data in oglinda aranjandu-si parul .

- Sunteti gata printesa ? Il intreb plictisita .

- Haide sa ne plictisim mai tare decat suntem deja .Zice facandu-ma sa chicotesc .

***

Domnul Malik si parintii mei sunt prinsi intr-o conversatie mult prea plictisitoare,dar interesanta pentru ei .Imi arunc ochii la Josh care a ajuns la al treilea pahar de vin m-a bufnit rasul cand  s-a uitat mama urat la el si a lasat sticla jos .

- Si domnisoara Grande ,cati ani aveti ? 

Imi vine sa rad in hohote de felul lui de a vorbii .

- Momentan saptesprezece ani peste doua luni voi fi majora .

- Oh , multi inainte .

- Multumesc !

***

Il privesc ,il ascult si mi se pare ireal faptul ca este aici .Ochii lui precum cafeaua cu lapte imi dau numerosi fiori si ma fac sa rosesc , este inalt ,parul lui este aranjat perfect pe spate , buzele lui pline si roz par atat de catifelate ma intreb oare cum s-ar simti peste ale mele , imi duc doua degete asupra buzelor mele , imi scutur capul alung aceste ganduri .

- Domnule Malik stiti ca puteti sa ramaneti aici pentru urmatoarele zile , camera de oaspeti era pregatita pentru domnul Gold, si am putea sa mai discutam zilele acestea despre acest proiect.

Oh ,nu ! Te rog refuza , du-te la un hotel ...te rog ,te rog , te rog Doamne fa-l sa nu accepte ,promit ca voi fii o eleva mult mai buna , o fiica mult mai ascultatoare , o sora foa-...

- Oh , bine atunci , multumesc !

M-am uitat urat la el,stie ca prezenta lui nu imi face bine ,urasc ca este frumos .Chiar nu merita frumusetea pe care o detine .Sunt sigura ca are multe cuceriri pe lista sa ,iar eu nu vreau sa ma incadrez la o actuala sau o fosta cucerire ,chiar sper sa nu incerce nimic .

Urasc la mine faptul ca atunci cand imi place de cineva sunt cu capul in nori mai tot timpul .Nu pot afirma ca Zayn ma atrage,ca imi vine sa sar pe el si sa-l ating,sarut,maingai , pe cine pacalesc ,da ma atrage ,este ciudat pentru ca nu-l cunosc si astazi pentru prima oara l-am vazut ,chiar nu ma asteptam la asta .

- Ariana condu-l tu pe domnul Malik in camera de oaspeti .

Oh ,perfect , multumesc mama !

Sper sa va placa , nu imi vine sa cred ca aceasta cartea ocupa locul #6 in Fictiune adolescenti sunt foarte fericita <33

Va astept parerile :)

Va iubesc !

Wattpad 2Where stories live. Discover now