Capitolul 6

2.2K 256 32
                                    

Capitolul 6

Am tras aer in piept fiind pregatita pentru aceasta zi care sper ca va avea un final fericit .

M-am gandit si m-am rezgandit de n ori pana acum daca sa merg la intalnirea aceasta cu Zayn sau nu .Nu am incredere in el si am impresia ca urmareste ceva , sincer ma intimideaza prezenta lui .

Ma pierd in ochii lui ciocolatii , iar inima imi bate cu asa putere de parca ar vrea sa-mi iasa din piept si sa strige " ma vezi ? innebunesc inchisa aici si asta doar din cauza ta."

Iau o gura din prajitura de mere,placerea invaluindu-mi papilele gustative , imi inchid ochii savurand .

- A iesit buna ? Intreaba Greta cu zambetul pe buze asezandu-se pe scaunul de langa mine .

- O iubesc , multumesc ca ai facut-o ! Greta imi zambeste .

Ok , mi se pare cam dubios faptul ca domnisoara Greta nu se opreste din zambit .

- Hmm , ce s-a intamplat ? O intreb , ea incruntandu-se .

- Nimic . Imi raspunde ridicandu-se de langa mine si incepand sa spele vasele .

- Te cunosc prea bine ,asa ca nu vreau sa aud ca raspuns 'nimic' fiindca nu te cred .

- Chiar atat de vizibil e faptul ca m-am indragostit , habar n-am cum , dar s-a intamplat .

Am facut ochii mari surprinsa de ceea ce mi-a spus , am zambit fiind asa de fericita pentru ea .

O cunosc de o viata ,am copilarit impreuna ,tatal ei este gradinarul , imi este o prietena foarte buna si ma simt prost de faptul ca i-am zis lui Zayn ca Gretei ii plac fetele cand de fapt nu e deloc adevarat , urasc sa mint , dar in mine parca a explodat o bomba de gelozie care mi-a luat mintile .

- Da , de obicei nu esti asa de zambitoare dimineata .Zic incepand sa radem amandoua .

- Acum am un motiv , spune stergandu-se pe maini cu un prosop galben .

- Nu ma mai fierbe atat si spune-mi cine este norocosul ? Bat locul de langa mine cu palma stanga , iar ea se aseaza imediat .

Inchide ochii luand o gura mare de aer , apoi ii deschide punandu-si ambele maini pe obraji .

- E domnul Malik .

Am ramas intepenita , zambetul mi-a pierit cand am auzit numele Malik , mi-am muscat buza inferioara fortandu-ma sa imi scot din cap ce tocmai am aflat .

- Domnul M-Malik ? Intreb socata .

- M-a sarutat ,chicoteste muscandu-si buza inferioara .

Am inghitit in sec si mi-am abtinut lacrimile care vroiau sa alunece libere pe obrajii mei , a sarutat-o si vrea sa iesim la o intalnire, afemeiatul naibii .

- Dragut , zic ridicandu-ma de la masa si iesind precum o furtuna din bucatarie ,am auzit-o pe Greta strigandu-ma ,am nevoie sa fiu singura , de ce ma simt tradata ? Stiu intre mine si Zayn nu e nimic ,dar am un sentiment neplacut care ma distruge pe interior ,ma face sa vreau sa ma evapor .

Hei , ce mai faceti ? mi-ati dus lipsa ?

Capitolul 6 este gata , sper sa va placa , vreau sa va stiu parerile in legatura cu aceasta parte .

Persoana care lasa cel mai dragut comentariu ii va fi dedicat acest capitol .

P.S: Imi pare rau daca sunt greseli gramaticale :)

Wattpad 2Where stories live. Discover now