Capitolul 11

1.3K 167 11
                                    

Capitolul 11

Tot drumul pana la lac a fost tacut si chiar ma bucur ca nu am vorbit .Sunt sigura ca amandoi ne-am gandit la nebunia care s-a infiripat intre noi .Daca e bine, daca e rau ,daca trebuie sa continuam ?

- Deci ? Incep eu asezandu-ma pe iarba .

- Deci ? Repeta si el .

- Cand pleci ? Il intreb bosumflata .

- Miercuri . Zice scurt cu privirea atintita spre mine .

- Peste doua zile . Spun ,iar acesta da aprobator din cap . Tot ce s-a intamplat intre noi , daca s-a intamplat ceva ,va dispare odata cu plecarea ta ? Intreb curioasa , el se incrunta si se apropie asezandu-se langa mine .

- Tu m-ai facut sa descopar niste sentimente atat de frumoase si toate astea doar dupa un sarut , asta nu va dispararea atat de repede .Spune zambind .

- Vorbesti serios ? Zic muscandu-mi buza inferioara .

- Am de gand sa-ti demonstrez . Imi ia fata in mainile sale mari ,apoi isi lipeste buzele pline de ale mele ,imi musca buza inferioara si imi deschid gura facandu-i loc sa exploreze fiecare coltisor .Mi-am dus mainile dupa gatul lui si am aprofundat sarutul .

- Te iubesc ! Am spus privindu-l in ochii .

- Te iubesc ! A spus strangandu-ma tare in brate .

Hei :)

Ce mai faceti ?

Sper sa  va placa . n-am avut idei ,cine vrea dedicatie ?

Capitolul urmator va fi epilogul :)

Va rog sa-mi spuneti parerile .

Wattpad 2Where stories live. Discover now